کد خبر: ۱۴۰۹۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
مديرعامل استقلال در صدد برآمده تا نظر قلعه نويي در خصوص فروش مهاجم آبي پوشان را وتو كند.

جام ورزشي؛ در فصلي که گذشت مجتبي جباري يکي از بهترين بازيکنان استقلال بود ولي در ابتداي فصل نقل و انتقالات تمديد قرارداد پر حرف و حديثي با آبي‌پوشان داشت. او پس از چند جلسه مذاکره با فتح الله زاده و بر سر زبان افتادن شايعه درگيري‌اش با مديرعامل در حالي که گفته مي‌شد راهي سپاهان مي‌شود ناگهان با دخالت قلعه‌نويي تصميم به تمديد قرارداد گرفت و تنها ستاره آبي‌پوشان بود که پس از آبي‌پوش ماندن دوباره، فتح الله زاده با او عکس يادگاري نگرفت.


آن زمان گذشت و حالا گفته مي‌شود در فصل نقل و انتقالات ليگ سيزدهم فتح الله زاده به دنبال جبران اقدام قلعه‌نويي‌ است و به همين دليل پس از اينکه سرمربي نام برهاني را در فهرست فروش قرار داد، معاون باشگاه طي تماسي با آرش اين موضوع را بيان کرد، در پي تکذيب برآمد و در روزهايي که استعفا داده بود و مشخص نبود فصل بعد مي‌ماند يا نه، با مهاجم تند و تيز استقلال جلسه گذاشت تا او را براي ماندن در جمع آبي‌پوشان راضي کند.


مديرعامل استقلال به برهاني گفته که او را براي فصل بعد مي‌خواهد ولي آرش به اين موضوع اشاره کرده که نمي‌خواهد براي قلعه‌نويي مهاجم تحميلي باشد و فقط در صورتي که سرمربي آبي‌پوشان از او بخواهد در استقلال مي‌ماند. از همين رو قرار شد در جلسه امروز مديرعامل و سرمربي، در مورد تمديد قرارداد برهاني بحث و گفتگو شود تا در صورت تاييد قرارداد اين مهاجم تمديد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها