کد خبر: ۱۴۰۹۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي ايران با ابراز اميدواري از پيروزي ايران برابر کره، مي‌گويد هم دلي بازيکنان در تيم ملي بي سابقه است.

مهرداد اولادي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره بازي ايران برابر کره جنوبي از رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني برزيل، گفت: روحيه ما خوب است و بسيار با انگيزه هستيم. ما به اين باور رسيده‌ايم که کره را شکست دهيم. ما به حرف‌هاي سرمربي کره جنوبي توجهي نداريم و همه تلاش‌مان را بر روي زمين اجرا مي‌کنيم و شک نکنيد تنها به پيروزي فکر مي‌کنيم.
 


او در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد حس همدلي بالايي ميان بازيکنان وجود دارد، اظهار کرد: دقيقا همين طور است. شايد اگر در باشگاه باشيد و بازي نکنيد، ناراحت شويد. حتي در تيم‌هاي ملي قبلي هم اين احساس وجود داشت، اما کارلوس کي‌روش جدا از مسائل فني و با وجود تخريب‌هاي زياد، حس همدلي را در تيم به وجود آورده و يکي مثل من حتي اگر روي سکو باشد، از گلزني ساير بازيکنان خوشحال مي‌شود. نيمکت نشينان تيم ملي دلشان در زمين است و براي موفقيت تيم لحظه شماري مي‌کنند.
 


مهاجم تيم ملي در ادامه افزود: با خوشحالي مردم ما خوشحال مي شويم و بگذاريد اين را هم بگويم که يکي از آن لحظات شاد، ابراز همدردي با بچه‌هاي بهزيستي بوده است. کمک به آنها و اين که کي‌روش گفت از اين پس همه پاداش‌ها را به آنها بدهيم، حرکت بسيار خوبي بود و همه بازيکنان آن را از ته دل پذيرفتند.
 


او در ادامه با تمجيد از نمايش تيم ملي برابر لبنان گفت: همه پيش از بازي قطر هم قسم شديم که دل مردم را شاد کنيم. خدا را شکر دو بازي را به خوبي برديم و با تمام وجود براي ادامه کار تلاش مي‌کنيم. در دو بازي اخير خوب بوديم و نمايش بي‌نظيري ارائه داديم.
 


اولادي در پاسخ به سوالي درباره ملوان، اظهار کرد: از همه مردم انزلي متشکرم. آنها هميشه در سخت‌ترين شرايط ما را حمايت کردند و چيزي که در پرسپوليس نديدم. پارسال آقاي هدايتي، مدير تيم بود و با يکسري از دوستان قديمي به آنجا رفتيم و خواستيم ملوان را آسيايي کنيم. متاسفانه نشد و تنها 25 درصد از قراردادم را گرفتم. امسال هم آقاي درودگر گفته از لحاظ مالي مشکل وجود دارد و بيشتر توجهش به اميدهاست. آقاي درودگر به ملوان اعتقاد دارد. او کار بزرگي مي‌کند و با پشتکاري که دارد، مربي خارجي آورده است.
 


او در پايان افزود: با اين حال جدايي من از ملوان قطعي است و در حال حاضر پيشنهاداتي دارم و اولويتم به خاطر خانواده‌ام تهران است. به هر حال همه چيز را به بعد از بازي با کره موکول کرده‌ام و الان فقط مي‌خواهم تلاش کنم تا اگر برابر کره به ميدان رفتم، موثر باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها