کد خبر: ۱۴۰۹۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
هافبک مياني استقلال با ابراز اميدواري از پيروزي تيم ملي ايران برابر کره جنوبي مي گويد اميدوار است مشکلات استقلال هر چه سريعتر حل شود.

کيانوش رحمتي در گفت‌وگو با ايسنا، با انتقاد از مطبوعات درباره آخرين وضعيتش، اظهار کرد: متاسفانه هر روز روزنامه‌ها يکي را وارد مي‌کنند و يکي را خارج مي‌کنند، يک روز من را به فلان تيم مي‌برند و روز ديگر من را به استقلال باز مي‌گردانند. من فقط يک مذاکره کوچک با مس کرمان داشتم و هيچ صحبتي با تيم‌هاي ديگر نداشتم. در حال حاضر هم چند پيشنهاد شهرستاني دارم، ولي صبر مي‌کنم تا ببينم وضعيت استقلال چگونه خواهد شد. يک روز معاون باشگاه استقلال با من تماسي گرفت و گفت که مرا مي‌خواهند، اما بعد از آن تماسي گرفته نشد و من فعلا دست نگه داشتم.

او در پاسخ به اين سوال که چقدر از استقلال طلب دارد، اظهار کرد: 140 درصد از استقلال مطالبه دارم. 100 درصد از سال گذشته و 40 درصد از سالهاي گذشته. اين يک رکورد جهاني است. با اين حال من همواره سکوت کرده‌ام. ما چون در کورس قهرماني بوديم هيچ چيزي نمي گفتم و با وجود اين که در تمرينات هم خوب بودم و خود آقاي قلعه‌نويي هم همين نظر را داشت، ترجيح مي دادم که حاشيه‌اي ايجاد نکنم و به خاطر اين که دير به تيم اضافه شدم چندان فرصت بازي نداشتم. به هر حال من در حال حاضر بازيکن آزاد هستم و اولويتم هم استقلال است. اميدوارم شرايط مالي و فوتبالي‌ام جوري باشد که در استقلال ماندگار شوم.

هافبک مياني استقلال با ابراز اميدواري از حل شدن مشکلات استقلال، افزود: هر کجا که مي رويم هواداران نگران تيم هستند. اميدواريم هر چه سريع‌تر مشکلات حل شود، چرا که هواداران اذيت مي‌شوند. پرسپوليس مدت‌هاست که تمرينش را آغاز کرده، اما وضعيت استقلال مشخص نيست. از مسئولان مي‌خواهم که حمايت همه جانبه‌اي از استقلال کنند، چرا که رفتن به فينال آسيا، هيچ کاري براي اين تيم ندارد.

او در پايان با ابراز اميدواري از برتري تيم ملي کشورمان برابر کره جنوبي، به ايسنا گفت: با اين بازي‌هاي خوبي که از تيم ملي ديده‌ام و اتحادي که بين بازيکنان ما وجود دارد مطمئنم بازنده نخواهيم بود. مساله اصلي هم همين است. من فقط نگران ضربات ايستگاهي کره‌اي‌ها هستم، چرا که اگر خاطرتان باشد آنها برابر ما سه بار از همين ضربات ديرک دروازه‌ ما را به لرزه در آوردند. اگر ما تمرکز داشته باشيم، توانايي پيروزي برابر کره را داريم و اميدوارم هر چه که مي‌شود در نهايت روز سه‌شنبه دل مردم ما شاد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها