کد خبر: ۱۴۰۸۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «دودكش» از فیلمبرداری بیش از ۸۰ درصد این سریال خبر داد و گفت:مجموعه یادشده به طور قطع تا پیش از شروع ماه رمضان آماده خواهد شد.
«زینب تقوایی» روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود:تولید سریال دودكش به كارگردانی «محمدحسین لطیفی» در وضعیت خوبی قرار دارد و بخش عمده ای از كار فیلمبرداری شده است.
وی ادامه داد:بخش های باقیمانده كار نیز ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده فیلمبرداری خواهد شد.ضمن اینكه همزمان با ضبط مجموعه ،كار تدوین ،صداگذاری و تیتراژ آن انجام می شود.
تهیه كننده مجموعه تلویزیونی « دودكش» ادامه داد:تولید این مجموعه ۲۶ قسمتی، طبق برنامه ریزی های انجام شده،پیگیری شد و هیچ مشكلی پیش نیامد.حتی مسوولان صداوسیما نیز از روند ساخت این اثر رضایت داشتند.
تقوایی درباره موضوع مجموعه یادشده توضیح داد:قصه «دودكش» اگر چه به طور مستقیم در روزهای ماه رمضان نمی گذرد،اما در قسمت های پایانی ،مصادف با روزهای نخستین ماه مبارك است.ضمن اینكه در تمام سریال ما شاهد مفاهیم معنوی و اخلاقی ظریفی در لایه های داستان هستیم.
به گفته وی،حضور پررنگ خداوند درزندگی شخصیت های قصه و قوی تر شدن آن همزمان با فرارسیدن ماه رمضان ، سبب می شود كه این مجموعه با حال و هوای عرفانی این ایام هماهنگ باشد.
تقوایی همچنین درباره ساخت مجموعه های مناسبتی گفت:پیشنهادات صداوسیما برای ساخت مجموعه های مناسبتی اغلب دیر انجام می شود،اما ما دیگر عادت كرده ایم و توانستیم خود را با شرایط جدید وفق دهیم.
تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «دودكش»،اظهار امیدواری كرد كه این مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و لحظات خوبی را برای آنها در ساعات پس از افطار فراهم كند.
بخشی از مكان های مجموعه «دودكش» در دارآباد فیلمبرداری شده است.
هومن برق‌نورد، بهنام تشكر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی و الناز حبیبی از بازیگران مجموعه دودكش هستند.
این مجموعه تلویزیونی كه داستان آن را «برزو نیك‌نژاد» نوشته، روایت زندگی دو خانواده از قشر متوسط جامعه بوده كه در یك قالیشویی كار می‌كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها