کد خبر: ۱۴۰۵۷۷
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
سایت گروهک تروریستی منافقین که از روزهای گذشته فعالیت خود علیه انتخابات جمهوری اسلامی را رقم زده بود از صبح امروز نیز با سیاه نمایی تلاش دارد تا نشان دهد حضور مردم پای صندوق‌های رای کمرنگ است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس،‌ سایت گروهک تروریستی منافقین با تیتر «حوزه‌های انتخابات 4 ساعت پس از انتخابات خالی است»، ادعا کرده که با مونیتورینگ صندوق‌های رای، مشخص شده که کسی پای صندوق رای نرفته است.

این در حالی است که رسانه‌های بین‌المللی از جمله الجزیره، روسیا الیوم، فرانس 24، گاردین، اسکای نیوز، رویترز، سی بی اس، بی بی اس با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای که از ساعات اولیه آغاز انتخابات در جریان است، از آن به عنوان حضور پر شور مردمی یاد کرده و یادآور شده‌اند که مردم نسبت به انتخابات بسیار خوشبین هستند.

رسانه‌های وابسته به گروهک تروریستی نفاق در روزهای منتهی به 24 خردادماه با بزرگنمایی برخی رویدادهای مربوط به انتخابات و یا خبرسازی، تلاش داشتند که مردم ایران را نسبت به انتخابات بی تفاوت یا آنها را دلسرد کنند که با شکست این پروژه، ادعای حضور کمرنگ مردمی در روز انتخابات را دنبال می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها