کد خبر: ۱۴۰۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
رزرو میز و مهمانی دادن در برج میلاد از امشب آزاد شده، مشروط به اینكه پولتان از پارو بالا برود

به گزارش خبر؛ گذشت آن روزگاری كه نیم كیلو نخود و سه چارك گوشت و چند تا گوجه فرنگی و سیب زمینی برای مهمان كردن یك خانواده كافی بود. حالا اگر كسی بخواهد برای مهمانهایش مایه بگذارد، می تواند آنها را به صرف شام خاطره انگیزی در برج میلاد تهران دعوت كند، البته قیمت بالایی ندارد: هر پرس فقط 168 هزار تومان!

مدیرعامل برج میلاد اعلام كرده از امروز ـ 22 خرداد ـ شهروندان می توانند رستوران‌های گردان و VIP كراون برج میلاد را ‌رزرو كنند. به گفته رحیم مطهرنژاد، این رستوران‌ها با مشاركت بخش خصوصی آماده استقبال از ضیافت‌های رسمی، غیررسمی و جشن‌های هم‌میهنان است.

آقای مدیرعامل كه انگار نفسش از جای گرم بلند می شود، توضیح داده كه رستوران گردان این برج بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است كه بخش متحرك آن در هر ساعت 360 درجه می‌چرخد تا بازدیدكنندگان امكان تماشای تهران در تمام جهت‌ها را داشته باشند.

گفته می شود هزینه پذیرایی از شهروندان در ارتفاع 250تا300 متری بسیار متفاوت از رستوران‌های عادی است، گزارشگر خبرگزاری "شهر" وابسته به شهرداری تهران، هزینه شام  خوردن در برج میلاد را برای هر نفر حداقل از "168 هزار تومان" پیش بینی كرده و البته از قول مدیرعامل برج میلاد نوشته كه :"با تمهیدات پیش‌بینی شده، رستوان برج میلاد بهترین رستوران كشور خواهد بود."

به نظر می رسد هزینه پذیرایی در "بهترین رستوران كشور در ارتفاع 250 متری" اندكی با جیب 70 درصد از مردم كه آمارها می گویند حداقل درآمد یعنی ماهانه 330 هزار تومان را دریافت می كنند، كمی نامناسب باشد، البته برای آن 30 درصد باقیمانده، لابد، می صرفد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها