کد خبر: ۱۴۰۵۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
مردم شهرستان بیرجند برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آمدند تا آفریننده حماسه دیگری باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان‌جنوبی، در زمان نزدیک شدن به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای به تصویر کشاندن حال و هوای انتخابات در بین مردم ساده و بی آلایش استان‌مان به میان آنها می‌رویم و نظرات و دیدگاه‌های آنها را نسبت به اهمیت حضور در انتخابات می‌پرسیم.

"رضا احمدی" یک شهروند بیرجندی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان‌جنوبی، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: فکر می‌کنم هر کسی به سرنوشت خود، خانواده و کشور خود حساسیت دارد امروز در این میدان نبرد حضور دارد.

وی افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است که به دوش ماست و هم با حضور خویش می‌توانیم درتعیین سرنوشت خویش سهیم باشیم.

این شهروند گفت: تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی و بیگانه سعی دارند حضور مردم درانتخابات را کمرنگ جلوه دهند و ما باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

سعید فلاحی یک دانشجو نیز به ایسنا، گفت: یقین داشته باشید که با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری است در روز ۲۴ خردادماه با حضور در پای صندوق‌های رأی تبعیت از فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی به معنای واقعی تحقق خواهد یافت.

وی افزود: به خاطر ایرانی بودمان باید در انتخابات شرکت کنیم چرا که کشورهای بیگانه چشم طمع دوختنه‌اند.

فهیمه تیموری یک رأی اولی نیز با اشاره به اینکه امروز جوهر آبی انگشتم خیلی حرفها می‌زند، در گفت‌و گو با ایسنا گفت: امروز انتخاباتی برای فردایی روشن است.

وی افزود: دوستان رأی اولی، خود را دعوت می‌کنم به حضور در انتخاباتی که می‌تواند در سرنوشت کشور و سرنوشت تک تک ما مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امام جمعه بیرجند نیز در حاشیه مراسم رأی دادن، گفت: پیش‌بینی می‌شود حضور مردم خراسان جنوبی در پای صندوق‌های رأی از مشارکت 90 درصدی برخوردار بوده و با حضور حداکثری خودشان به ندای رهبر انقلاب، شهدا، ولایت فقیه و دین لبیک گویند.

وی با بیان اینکه انتخابات حق همه ما است، تصریح کرد: خدا این حق را برای ابراز نظر و فکر به ما مردم داده و این حق ما است که برای حفظ آرمان‌های امام و شهدا به وظیفه خود عمل کنیم.

قهرمان رشید استاندارخراسان‌جنوبی نیز، گفت: مردم خراسان‌جنوبی در تمامی عرصه‌ها حضور پررنگی داشته که آمار و ارقام گواهی این مهم است.

وی افزود: مردم این استان در انتخابات گذشته از جمله انتخابات مجلس نهم رتبه دوم کشوری از لحاظ مشارکت را کسب کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز بتوانند با خلق حماسه‌ای جدید در کشور رتبه اول مشارکت را کسب کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رتبه خراسان‌جنوبی از نظر مشارکت در انتخابات‌های ریاست جمهوری، شوراها و مجلس در سالهای گذشته از میانگین کشوری بالاتر بوده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز در این انتخابات بالاترین مشارکت را داشته باشیم.

گزارش از"سپیده قلندری اسفدن"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها