کد خبر: ۱۴۰۵۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد انتخابات در استان کرمان از وجود یک میلیون و 907 هزار و 106 نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان خبر داد و گفت: این افراد در زمان رای دادن هیچ گونه نمادی از کاندیداها نباید به همراه داشته باشند.

جواد کمالی در گفتگو با مهر اظهارداشت: تمام افرادی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند باید شناسنامه به همراه داشته باشد و با مصوبه اخیر مجلس فقط شماره کارت ملی باید باشد برای هر حوزه دو صندوق آماده شده است که شامل شورای اسلامی و رئیس جمهوری است.

وی گفت: یک میلیون 907 هزار و 106 در کرمان واجد شرایط رای هستند که 64 هزار و 261 نفر رای اولی هستند.

وی در خصوص شایعات و پیامکهای احتمالی در هنگام برگزاری اتخابات گفت: اطلاعیه های رسمی روند انتخابات را مشخص می شوند و مردم به شایعات توجه نکنند و همچنین کار را به دقایق پایانی واگذار نکند.

کمالی افزود: نشان و عکسی از کاندیداها به همراه نداشته باشند هیچ نشانه ای از جمله پارچه رنگی نداشته باشند.

وی گفت: 5937 صندوق در نظر گرفته شده که 2489 ریاست جمهوری و بقیه شهر روستا هستند و نزدیک 70 هزار نفر کار اجرا و نظارت را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه افراد بی سواد نیز از سوء استفاده دیگران جلوگیری کنند و  یک فرد باسواد همراه خود داشته باشند لیست را کامل بنویسند عدم توجه به شایعات داشته باشند در خصوص انصرافها فقط هر چه از مجاری رسمی و قانونی منتشر می شود را قبول داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها