کد خبر: ۱۴۰۳۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
فردا روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است، شور و شوق انتخاباتی در مردم موج می‌زند و تمامی شواهد از خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات فردا خبر می‌دهند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، صدای ترغیب‌کنندگان مردم به شرکت در انتخابات از تمامی رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب گرفته تا اهالی کوی و برزن به گوش می‌رسد.

با شروع تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فضای انتخابات به مراتب بسیار گرم‌تر و کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مملو از عکس‌های کاندیداها شد و هر روز مردم شاهد کارناوال‌های تبلیغاتی از سوی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهر هستند.

علی‌رغم فعالیت‌های رسانه‌های ضدانقلاب و خارجی برای دلسردکردن و ممانعت از مردم به شرکت در انتخابات 24 خردادماه جاری شاهد پیگیری اخبار و اطلاعات مربوط به این عرصه سرنوشت‌ساز از سوی مردم هستیم به گونه‌ای که به مباحث اصلی و اولویت‌دار تمامی اقشار جامعه تبدیل شده است.

بعضی از افراد شرایط اقتصادی و فشارهای حاصله بر مردم را بهانه‌ای اصلی برای عدم حضور مردم در انتخابات می‌خوانند در صورتیکه مردم کشور ما به ویژه کردستانی‌ها در نهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال گذشته نشان دادند که این مسائلی که دشمن در به وجود آوردن آن سهیم است مانع حضور آنها نمی‌شود.

اکثریت کردستانی‌ها در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند سال 90 به بهترین وجه ممکن به مسئولیت‌های خود عمل کردند و بدون شک در 24 خرداد ماه نیز حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت.

حتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی وضعیت جوی و ریزش فراوان برف مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشد.

هر چند از اوایل خردادماه امسال شاهد ورود دوباره ریزگردهای عربی به کردستان هستیم و در این ماه چند روز براساس دستگاه‌های سنجش آلودگی، آلودگی هوای استان به مرز خطرناک هم رسید ولی بدون شک این ریزگردها نیز قادر به ایجاد خللی در حضور مردم به پای صندوق‌های رای نخواهد شد.

ولی با این وجود وضعیت هوای استان را از کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان جویا شدیم که مردم با خیال راحت‌تر و استوارتر در صحنه حاضر شوند.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان در ارتباط با آخرین وضعیت آب و هوای استان و هم‌چنین پیش‌بینی‌ وضعیت گرد و غبار در روز جمعه به خبرنگار فارس گفت: در حال حاضر  مقداری غبار رقیق در استان وجود دارد.

بهرام چاره‌خواه ادامه داد: پیش‌بینی می‌‌شود که تا روز یکشنبه هفته آینده گردوغبار در کشور عراق تشکیل می‌شود ولی شرایط انتقال آن به استان وجود ندارد و درصورت انتقال نیز به صورت ضعیف و غبار رقیق وارد استان می‌شود.

وی دمای هوای امروز استان را 34 درجه سانتی‌گراد ذکر کرد و افزود: سلین با 35 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و هزارکانیان با 6 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

فضای گرم حضور مردم در 24 خرداد ماه با گرم شدن هوای استان همراه می‌شود و روزی گرم گرم را در انتظار داریم.

امید داریم گرمای حضور ایرانی‌ها در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه دل تاریک دشمنانمان را بسوزاند و بار دیگر از مردم غیور و همیشه در صحنه کشورمان ناامید و مایوس‌تر شود.

شواهد و قرائن بر این است که ملت بار دیگر حماسه‌ای را در سال حماسه سیاسی خلق خواهند کرد و جمعه خرداد ایرانی قشنگ‌ترین روز خواهد شد.

============

گزارش از چنور صادقی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها