کد خبر: ۱۴۰۲۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم فصل پيش پرسپوليس گفت: «بخواهند خرابم كنند سكوتم را مي‌شكنم!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد قاضي از رفتاري كه مسئولان پرسپوليس با او داشته‌اند گلايه دارد و اين‌كه گفته مي‌شود او براي ماندن در جمع سرخپوشان شرط و شروط گذاشته است را رد مي‌كند. قاضي تيم جديد خود را اعلام نكرده اما خبر رسيده كه تيم فصل آينده او تيم رقيب يعني استقلال است.


* وضعيت تيم فصل آينده‌ات به كجا كشيده شد؟
- در چند روز گذشته در چند نوبت به همراه مدير برنامه‌هايم مذاکرات جدي با چند تيم خوب و مطرح داشتم. با تشکر از همه مديران و مربيان تيم‌ها به خاطر شرايط خاصي که سال گذشته برايم اتفاق افتاد از آنها خواستم چند روز را بيشتر فکر کنم و بعد تصميم بگيرم.


* خبر رسيده كه با استقلال به توافق رسيده‌اي؟
- قبل از اينکه نامي‌از استقلال بياورم دوست دارم هواداران پرسپوليس را در جريان اتفاقات در پايان فصل گذشته قرار دهم.


* چه اتفاقاتي؟
- بعد از اتمام مسابقات و انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي، رويانيان به بنده اطلاع داد که در ليست پرسپولس هست و دايي تو را براي فصل جديد مي‌خواهد. قرار شد براي تنظيم قرارداد جديد تا چند روز آينده از من دعوت ‌شود که بعد از چند روز به باشگاه رفتم اما احساس کردم آن‌ها تمايل زيادي براي تمديد قرارداد من ندارند.


* چطور؟
- آنها ادامه مذاکرات را با هماهنگ دايي به آينده موکول کردند که تا به اين لحظه که با شما صحبت مي‌کنم باشگاه موضع‌گيري رسمي‌درباره موضوع انجام نداده است. آخرين بار هم مدير برنامه‌هايم براي تسويه حساب به باشگاه رفت که شيريني از او 48 ساعت زمان خواست ولي متوجه شدم آنها با گزينه‌هاي ديگري در حال مذاکره هستند.


* اما عنوان شد كه شرط گذاشته‌اي انصاري‌فرد برود تا تو بماني؟
- نمي‌دانم چه شخص يا اشخاصي اين صحبت‌ها را مطرح کردند که من براي باشگاه شرط گذاشته‌ام. آنها مي‌خواستند من را مقابل هواداران قرار دهند ولي اينجا اعلام مي‌کنم که اگر احساس کنم اين اتفاقات براي خراب کردن وجهه من پيش هواداران باشد در مورد اتفاقات که در طول فصل برايم رخ داد و تاکنون از بازگو کردن آنها خودداري کردم صحبت مي‌کنم. مطمئن باشد همه چيز را بازگو مي‌کنم که هواداران پرسپولس و تيم‌هاي ديگر بدانند که چه حق‌خور‌ي هايي در حق من شد و حضور من در تيم ملي و شراط خوب فوتبالي‌ام فداي اين مسايل شده است.


* چرا حرف‌هايت را بازگو نمي‌كني؟
- هواداران بدانند من همان محمد قاضي هستم که بدون بازار‌گرمي‌و در روز اول فصل نقل و انتقالات به عنوان اولين بازيکن پرسپولس را انتخاب کردم اما مسايل زيادي را ديدم که هيچگاه به خودم اجازه ندادم با گفتن آنها آرامش تيم را به هم بريزم. دليل اين سکوتم هم فقط خواست آقاي رويانيان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها