کد خبر: ۱۴۰۲۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
سعيد دقيقي بعد از بررسي پيشنهاداتش به تراكتورسازي تبريز پيوست. دقيقي با باشگاه راه‌آهن هم مذاكرات خوبي داشت اما در نهايت به تبريز رفت و دوباره شاگرد مجيد جلالي شد.
به گزارش 598 به نقل از 90: سعيد دقيقي بعد از بررسي پيشنهاداتش به تراكتورسازي تبريز پيوست. دقيقي با باشگاه راه‌آهن هم مذاكرات خوبي داشت اما در نهايت به تبريز رفت و دوباره شاگرد مجيد جلالي شد. گفته مي‌‌شود، دقيقي بعد از صحبت با جلالي بر سر مبلغ با مسئولان اين باشگاه به مشكل خورده ولي او اين مسئله را قبول ندارد. دقيقي بعد از بستن قرارداد با تراكتورسازي دقايقي با نود همكلام شد كه اين مصاحبه‌ را مي‌‌خوانيد:
90: گفته بودي مذاكرات با راه‌آهن بهتر پيش رفته ولي در نهايت سر از تراكتورسازي درآوردي؟
به هر حال مذاكرات جدي با را‌ه‌آهن داشتم اما تصميم گرفتم بنابر دلايلي فصل آينده پيراهن تراكتورسازي را بپوشم.
*براي انتخاب تراكتورسازي چه دلايلي داشتي؟
خوشحالم بعد از 3 سال بالاخره به تراكتورسازي رفتم. هر سال با تراكتور توافق مي‌‌كردم ولي لحظه آخر اين اتفاق نمي‌‌افتاد. از اين انتخاب خيلي راضي هستم. من براي انتخاب تراكتورسازي 3 دليل داشتم. اول اينكه مي‌‌خواستم دينم را به مردم تبريز ادا كنم. در چند سالي كه در تبريز بودم مردم هميشه به من لطف داشتند. دليل دومم حضور آقاي جلالي در تراكتورسازي بود، چون قبلا با ايشان كار كردم و در صبا قهرمان جام‌حذفي شديم.
90: دليل سومت چي بود؟
امسال سال جام‌جهاني است و مي‌‌خواستم در تراكتور خودم را نشان دهم. اگرشرايطم خوب باشد اميدوارم به تيم‌ملي دعوت شوم. البته اول دعا مي‌‌كنم تيم‌ملي بعداز انجام دو بازي با لبنان و كره‌جنوبي به جام‌جهاني صعود كند.
90: ظاهرا ابتدا بر سرمسائل مالي با تراكتور توافق نكرده بودي؟
اينطور نيست. من از گسترش‌فولاد، مس‌كرمان، نفت تهران، راه‌آهن و سايپا پيشنهاد داشتم، با اين تيم‌ها هم مذاكره جدي داشتم. شايد در مذاكره با اين تيم‌ها مسائل مالي برايم مهم بود اما در رابطه با تراكتور مسئله فرق مي‌‌كرد. رفتن من به تراكتور دلي بود. من بخاطر مردم تبريز به تركتور رفتم و اصلا به پول فكر نكردم. هدف‌هاي بزرگتري دارم و براي رسيدن به هدف‌هايم تلاش مي‌‌كنم. بعداز 3 سال انتظار به تراكتور رفتم حالا نمي‌‌خواهم بخاطراين مسائل وارد حاشيه شوم.
90: در تراكتور كار سختي داري چون بعد از دو نايب قهرماني توقعات مردم بالا رفته؟
كارمان سخت‌تر شده چون استقلال، پرسپوليس حتي راه‌آهن و فولاد خوب يارگيري كردند و ما براي رسيدن به بالاي جدول بايد از جان مايه بگذاريم. تراكتور هم خوب بازيكن گرفته و هم اينكه جلالي كارش را بلد است. ما اين فصل براي قهرماني مي‌‌جنگيم ضمن اينكه مي‌‌خواهيم در ليگ قهرمانان آسيا نتايج آبرومندي كسب كنيم.
90: قول آقاي گلي ‌مي‌‌دهي؟
در اين چند سال در هر تيمي بازي كردم، فيكس بودم. آمار گلزني‌ام هميشه بالا بوده و خدا را شكر خوب كار كردم. اميدوارم در تراكتورسازي هم اين روند ادامه داشته باشد. دوست دارم براي تراكتور گل بزنم. قول آقاي گلي نمي‌‌دهم ولي تمام سعي خودم را مي‌‌كنم. بايد بصورت گروهي موفق شويم و فقط گلزني من مهم نيست.
90: اين حرف‌ها كليشه‌اي شده، يعني اگر روي نيمكت بنشيني اعتراض نمي‌‌كني؟
هر بازيكني از نيمكت‌نشيني ناراحت مي‌‌شود و اگر بگويم برايم مهم نيست حرف خلاف واقع زدم. من مي‌‌خواهم بهترين سال ورزشي‌ام را در تراكتور داشته باشم پس نمي‌‌گذارم كار به اينجا بكشد. اميدوارم تراكتور در ليگ قهرمانان آسيا هم موفق شود و من دوست دارم در رقابت‌هاي آسيايي گلزني كنم.
90: خبرداري احتمال جذب برهاني هم هست؟
من خبري نشنيدم ولي آرش دوست خوب من است. هيچ مشكلي با اين مسئله ندارم. سر مربي تشخيص مي‌‌دهد چه بازيكني به زمين برود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها