کد خبر: ۱۴۰۲۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان جديد تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: مسئولان تراکتورسازي از من هيچ حمايتي نکردند و دلم را شکستند.

به گزارش 598،محسن فروزان در گفت‌وگو با فارس، در مورد پيوستنش به گسترش فولاد تبريز گفت: گسترش فولاد خانه خودم است و از اين تيم به تراکتورسازي رفتم. اکنون هدايت گسترش فولاد بر عهده يک مربي جوان و خوب است. اميدوارم با ديسيپليني که در کادر مديريتي اين تيم وجود دارد گسترش فولاد بتواند امسال به موفقيت برسد با توجه به اينکه دو سال در اين تيم حضور داشتم از ميان پيشنهادات ديگر اين تيم را انتخاب کردم.

وي در مورد اينکه آيا جدايي از تراکتورسازي با اين همه هوادار سخت نبود، عنوان کرد: بارها گفته‌ام عاشق تراکتورسازي و مردم تبريز هستم. امسال نتوانستم در خدمت اين تيم باشم اما براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم انشاءالله تراکتورسازي در مسير خود بتواند به موفقيت برسد و طرفدارانش را دل شاد کند.

دروازه‌بان جديد گسترش فولاد تبريز در مورد اينکه سال گذشته در تراکتورسازي به مشکلاتي برخورد و آيا مسئولان اين تيم از او حمايت کردند، عنوان کرد:‌هيچ حمايتي از من صورت نگرفت. يکي از دلايل ناراحتي من همين مسئله بود و آنها دل من را شکستند. مربي خارجي با رفيق بازي به شخص ديگري بازي مي‌داد و به هيچ‌وجه از من حمايت نمي‌‌کردند به همين خاطر از اين تيم جدا شدم تا در شرايط آرامتري کارم را دنبال کنم.

وي با تاکيد بر اينکه مسئولان تراکتورسازي علاقه‌مند به حضور او بودند عنوان کرد: با مجيد جلالي و سفال‌منش مربي دروازه‌بانان تراکتورسازي صحبت کردند و آنها دوست داشتند سال بعد در تراکتورسازي بمانم اما شرايط برايم فراهم نشد و در نهايت مجبور به جدايي از اين تيم شدم.

فروزان در مورد اينکه گسترش فولاد امسال چه نتيجه‌اي کسب خواهد کرد، عنوان کرد:‌ به شما قول مي‌دهم گسترش فولاد جزو تيم‌هاي پديده امسال مي شود و با جوانان و مربي خوبي که داريم مي‌توانيم نتايج بسيار خوبي را کسب کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها