کد خبر: ۱۴۰۱۸۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
انتقاد جانشین ستاد احیای امر به معروف کردستان به شیوه برخی کاندیداها:
جانشین دبیر ستاد احیای کردستان گفت: تبلیغات شرط لازم برای معرفی نامزدهای هر انتخاباتی است و موجب داغ شدن تنور انتخابات می‌شود اما باید به گونه‌ای باشد که موازین شرعی و شئونات اسلامی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

محمود الله‌مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: همه ما به عنوان مسلمان اعتقاد داریم و بر این باور هستیم که حضور در انتخابات یک تکلیف است و تک‌تک افراد جامعه به این امر واقف هستند.

به گفته جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، متاسفانه برخی نامزدهای شوراهای اسلامی در جریان تبلیغات به گونه‌ای خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند که گویا مردم به قیافه رأی می‌دهند و تخصص و تعهد آنان را غافل می‌شوند و این خود توهین به شعور و آگاهی مردم است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: مسلمان به عنوان امت رسول خدا باید مطابق با آموزه‌های دین و آنچه که لازمه یک فرد مسلمان است رفتار کند و بر اساس آنچه که خداوند به آن امر و نهی کرده است ایمان داشته باشد.

وی تصریح کرد: پوشیدن لباس‌های آن‌چنانی و ژست گرفتن و به نوعی نمایش ناز و عشوه در شأن یک مسلمان نیست و این مسئله نه تنها موجب نمی‌شود که آن افراد آرای لازم را کسب نماید بلکه زمینه‌ای برای بدبینی مردم و به ویژه نسل جوان خواهد شد.

وی اضافه کرد: ژست‌های تبلیغاتی و القاب و عناوین دهن پرکن هم که جای خود دارد، و برخی کارها بیشتر به تبلیغ لباس و مد شباهت داشت که با دستورات اسلام و قرآن مغایرت دارد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: جایی که قرآن امر به مشورت کرده است تا کارهای شهر در همه ابعاد پیش برود، برای من و همشهری من ظاهر مهم نیست بلکه از این افراد انتظار می‌رود ضمن رعایت پوشش اسلامی، سیرت زیبای خود را به جای صورت و پوشش زیبا به مردم معرفی نماید.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: امید است این موارد تجربه‌ای برای کاندیداهای دوره‌های آینده باشد که ضمن رعایت ارزش‌های اسلام و جامعه اسلامی، مسیر نیل به اهداف نظام اسلامی تسهیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها