کد خبر: ۱۴۰۱۵۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۰     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
یک منبع نظامی در ارتش سوریه با تاکید بر اینکه گردان 17 ارتش سوریه در رقه آماده مقابله با هرگونه تجاوز و تعدی عناصر مسلح و گروه‌های تروریستی است، از کشته شدن 50 فرد مسلح در حسکه خبر داد.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، عناصر گردان 17 ارتش سوریه در رقه با نصب کمینی برای افراد مسلح در بخش غربی این گردان ده‌ها فرد مسلح را کشته و زخمی و چندین دستگاه خودرو مورد استفاده آنها را منهدم کردند.

در این ارتباط یک منبع میدانی در ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس تاکید کرد که عناصر این گردان روحیه بسیار بالایی دارند و آماده هستند تا با هر تجاوزی علیه این گردان مقابله کنند.

این منبع نظامی سوری در ادامه گفت: یگان‌های ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در نزدیکی «مدرسة الخوازمی» و خیابان «سکة القطار» در شهر «الطبقه» در استان رقه، در شمال مرکزی سوریه را هدف قرار داده و منهدم و شماری از افراد مسلح مستقر در این مراکز را به قتل رسانده و زخمی کردند.

از استان حسکه در شرق سوریه نیز یک منبع نظامی ارتش سوریه به خبرنگار فارس تاکید کرد که در نتیجه هدف قرار دادن مراکز تجمع افراد مسلح در شهر «الشدادی» و شهرک «تل حمیس» 30 دستگاه خودرو منهدم و بیش از 50 فرد مسلح کشته شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها