کد خبر: ۱۴۰۰۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
همزمان با گردهمایی مردم تهران در حمایت از پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی:
همزمان با به پایان رسیدن مهلت تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری امروز چهارشنبه 22 خرداد ماه؛ مصادف با سوم شعبان روز ولادت امام حسين عليه السلام، حجج اسلام و المسلمین میرباقری و پناهیان با حضور در اجتماع مردمي حامیان دكتر سعيد جليلي به سخنرانی خواهند پرداخت . امروز نیز مردم تهران راس ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید حیدرنیای تهران برای احیای گفتمان امام و انقلاب و حفظ خط مقاومت و پایبندی بر حقوق مسلم ملت مسلمان ایران گرد هم آمده و در تجمعی با حضور دکتر سعید جلیلی مانوری از حماسه حضور خود را به نمایش خواهد گذاشت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با به پایان رسیدن مهلت تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری امروز چهارشنبه 22 خرداد ماه؛ مصادف با سوم شعبان روز ولادت امام حسين عليه السلام، حجج اسلام میرباقری و پناهیان با حضور در اجتماع های مردمي حامیان دكتر سعيد جليلي در قم به سخنرانی خواهند پرداخت .

به همین منظور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور در همایش بزرگ خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم قم در حمایت از کاندیدای گفتمان انقلاب اسلامی دکتر سعید جلیلی در مسجد امیرالمؤمنین خیابان دورشهر قم به ایراد سخنرانی می پردازند.



همچنین حجت الاسلام پناهیان عصر امروز ساعت 18:30 با حضور در همایش حامیان گفتمان انقلاب اسلامی به منظور حمایت از کاندیدای جریان مقاومت در مسجد امام سجاد (علیه الاسلام) واقع در خیابان امام خمینی (ره) - خیابان تولید دارو کوچه 10 به سخنرانی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است که امروز نیز مردم تهران راس ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید حیدرنیای تهران برای احیای گفتمان امام و انقلاب و حفظ خط مقاومت و پایبندی بر حقوق مسلم ملت مسلمان ایران گرد هم آمده و در تجمعی با حضور دکتر سعید جلیلی مانوری از حماسه حضور خود را به نمایش خواهد گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها