کد خبر: ۱۴۰۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
کاپیتان پیشین تیم ملی گفت: «به صورت اختصاصی تمرین می کنم و در کنار خانواده ام همه چیز خوب است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی کریمی در پایان بازی ایران و لبنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «بچه ها عالی بازی کردند. به آنها تبریک می گویم. نشان دادند آمادگی بالایی دارند و با این دو بازی همه به تیم ملی امیدوار شدند. به نظر من آنها نشان دادند پتانسیل شکست کره در سئول را هم دارند.»


وی درباره شرایط پرسپولیس عنوان کرد: «برای مسئولان و مدیران پرسپولیس متاسفم که حتی چک های مبلغ پایین آنها هم برگشت می خورد.»


کریمی درباره اینکه دیگر احتمال بازگشتش به پرسپولیس وجود ندارد گفت: «بازیکنان زیادی جذب پرسپولیس شده اند اما آقایان یک زنگ هم به من نزده اند. نه برای اینکه قراردادم را تمدید کنم، بگویند بیا با هم حال و احوال کنیم. این یعنی من را نمی خواهند. حق طبیعی مدیرعامل و سرمربی است و به آن احترام می گذارم.»


وی در پاسخ به این پرسش که نگران نیست مثل علی دایی تبدیل به نماد اعتراض هواداران پرسپولیس شود گفت: «امیدوارم اگر اینطور شد آقایان آن را به من نسبت ندهند.»


کریمی درباره باشگاه هایی که به او پیشنهاد داده اند عنوان کرد: «از همه این باشگاه ها تشکر می کنم. آنها به من لطف داشتند. هنوز نمی دانم چه اتفاقاتی در انتظارم است. به صورت اختصاصی تمرین می کنم و در کنار خانواده ام همه چیز خوب است. هر چه قسمت باشد همان می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها