کد خبر: ۱۳۹۹۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
روابط عمومی مختارنامه تاکید کرد که از قسمت قبلی مختارنامه که دیشب از تلویزیون پخش شد هیچ صحنه ای حذف نشده است.

شب گذشته سریال مختارنامه درست از جایی آغاز شد که سر بریده ابن زیاد در مقابل مختار قرار گرفته بود و مخاطبانی که در این قسمت منتظر بودند تا صحنه های جنگ و کشته شدن ابن زیاد را در نبرد با ابراهیم بن مالک اشتر ببینند نا امید شدند.
در پی این اتفاق در این سریال برخی سایت های خبری تحلیل هایی را با این عنوان که این بخش از سریال با سانسور صحنه های جنگ ابراهیم با پسر مرجانه مواجه شده است.

اما استادی روابط عمومی مختارنامه در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون مشرق ضمن رد این اخبار تاکید کرد که هیچ یک از صحنه های این قسمت حذف نشده است.

وی افزود: ممکن است برخی دوستان رسانه ای دوست داشته اند که چنین صحنه هایی را در این قسمت ببینند ولی این به این معنا نیست که نظر کارگردان هم این طور باشد. استادی همچنین گفت: با توجه به اینکه این سریال قرار است داستان مختار را روایت کند بنابراین میرباقری از این که زیاد به حواشی داستان- هر قدر هم که مهم باشد- بپردازد، حذر کرده است.

روابط عمومی مختارنامه همچنین اضافه کرد: دلیل دیگر این است که این صحنه هایی که برخی منتظر آن بودند به دلیل خشونت فوق العاده ای که در خود داشت و صحنه سر بریدن بود اساسا امکان نمایش از تلویزیون را نداشت.

استادی افزود: در نهایت میرباقری تصمیم گرفت که داستان بلافاصله پس از صحنه های پایان جنگ به دارالعماره کوفه پیوند بخورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها