کد خبر: ۱۳۹۹۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات اتخاذ شده از سوی این سازمان را در ساعات اخذ و شمارش آرا تشریح کرد.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در این باره گفت: تمامی 100 ایستگاه آتش‌نشانی و آتش‌نشانان تهرانی در این روز در آماده‌باش کامل هستند و علاوه بر آن هر ایستگاه در محدوده‌های پرجمعیت و پرتردد تحت خود نظیر میادین اصلی، چهارراه‌ها و شعب اخذ رای شلوغ به صورت ثابت یا به شکل بازدیدهای گردشی مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات و نفرات آتش‌نشانی پایتخت در این روز به صورت آماده‌باش کامل در خواهد آمد افزود: تمامی مدیران و روسای ایستگاه‌های سازمان نیز تا پایان زمان رای‌گیری و شمارش آراء در پست‌های خود حاضر بوده و بر استقرارهای آتش‌نشانان نظارت خواهند داشت.

ملکی با بیان اینکه در حوزه‌های کوچک اخذ رای سازمان آتش‌نشانی استقرار خودرویی نخواهد داشت، گفت: درخواستی نیز از ما نشده اما در شعب شلوغ و پرتردد اخذ رای نیروهای ما مستقر خواهند بود به علاوه اینکه در معابر و اماکن پرتردد نیز در این روز استقرار ثابت یا گردشی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مراکز شمارش آرا نیز تا پایان شمارش حضور خواهند داشت گفت:‌ هدف از استقرار آتش‌نشانان در سطح شهر کاهش زمان رسیدن آنان به مراکز اعلام شده در صورت نیاز است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره تامین ایمنی مراکز اخذ و شمارش آرا و ارائه توصیه‌های لازم به متصدیان این مراکز نیز به ایسنا گفت: با توجه به اینکه اکثر شعب اخذ رای مدارس و مساجد هستند، بنابراین این مراکز در طول سال مدام مورد بازدید کارشناسان قرار گرفته‌اند.

به گفته ملکی در اکثر شعب اخذ رای نیز کپسول آتش‌نشانی و تجهیزات خاموش‌کننده وجود دارد. با این وجود اگر چنین تجهیزاتی نیست آتش‌نشانی آمادگی دارد، این تجهیزات را در اختیار آنان قرار دهد.

وی ضمن امیدواری از حضور پرشور مردم در حماسه آفرینی 24 خردادماه گفت: آتش‌نشانان نیز در کنار انجام ماموریت و وظیفه محوله خود در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها