کد خبر: ۱۳۹۶۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
بازيكن ملي پوش ذوب آهن گفت: «توافق با قرارداد خيلي فرق دارد. پرسپوليس که از اول فصل نقل و انتقالات تمام بازيکنان را گرفته اما اين بازيکنان به تيم‌هاي ديگر مي‌روند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محسن مسلمان در بازي دوستانه تيم‌ملي مقابل عمان عملکرد خوبي داشت اما در ديدار با قطر فرصت بازي کردن بدست نياورد. مسلمان در حال حاضر تمريناتش را بيشتر کرده تا شايد در بازي خانگي مقابل لبنان به ميدان برود. مسلمان هنوز براي فصل آينده‌اش تصميم نگرفته و منتظر است تکليف ماندن ذوب‌آهن در ليگ برتر بعد از بازي پلي‌آف مشخص شود.


* حضور رئيس جمهور در تمرينات باعث دلگرمي‌تان شد؟
- همين که به تيم ملي در اين شرايط حساس اهميت داده مي‌شود، ارزش دارد. اميدوارم با اين حمايت‌ها به جام جهاني صعود کنيم تا جبران شود. خدا را شکر پاقدم آقاي احمدي‌نژاد هميشه براي فوتبال خوب بوده.


* شرايط تيم ملي براي بازي با لبنان چطور است؟
- شرايط بچه‌ها خيلي خوب است. از لحاظ روحي همه با انگيزه هستيم و هم قسم شديم لبنان را ببريم. به 3 امتياز بازي نياز داريم تا با يک تساوي در کره مستقيم صعود کنيم. اميدوارم مردم ورزشگاه را پر کنند تا بعد از برد جشن بگيريم.


* فکر مي‌کني لبنان با انگيزه بالا به تهران بيايد؟
- ما نبايد به اين مسائل کاري داشته باشيم. فرقي نمي‌کند لبنان با انگيزه به تهران بيايد يا نه. ما بايد کار خودمان را انجام دهيم و با قدرت ببريم. اگر بخواهيم اين تيم را دست کم بگيريم به مشکل مي‌خوريم. در بازي با قطر هر 11 بازيکن با جان و دل بازي کردند و ما که روي نيمکت بوديم واقعا لذت برديم.


* با توجه به اينکه بازي با لبنان در تهران برگزار مي‌شود، فکر مي‌کني به تو بازي برسد؟
- در حال حاضر فقط صعود تيم ملي به جام جهاني برايم مهم است و اصلا شعار نمي‌دهم. من تمريناتم را انجام مي‌دهم و سرمربي تشخيص مي‌دهد که آماده‌ترين بازيکنان را به زمين بفرستد. بازيکناني که مقابل قطر بازي کردند تجربه‌شان بالا بوده و خيلي خوب بازي کردند.


* استراتژي ايران براي بازي با لبنان چيست؟
- بايد با گل‌هاي زيادي لبنان را شکست دهيم ولي نبايد زياد عجله کنيم. اگر لبنان را ببريم با روحيه بالايي به کره جنوبي مي‌رويم و راحت‌تر مي‌توانيم بازي کنيم. تيم ملي در حال حاضر صددرصد شانس صعود به جام جهاني را دارد. بچه‌ها در بازي با قطر سنگ تمام گذاشتند و فرقي نمي‌کند نفر اول يا بيست و پنجم بازي کند.


* هنوز براي فصل آينده تصميم نگرفتي؟
- تا زمان بازي پلي‌آف مشخص مي‌شود و بعد از اين بازي تصميم مي‌گيرم. اميدوارم مسئولان براي بازيکناني که در پلي‌آف بازي دارند فرجه‌اي در نظر بگيرند چون شرايط ما با ساير تيم‌ها فرق دارد.


* اما صادقيان و حدادي‌فر که با پرسپوليس توافق کردند؟
- توافق با قرارداد خيلي فرق دارد. حدادي‌فر که دوست من است و نمي‌خواهد جز به تيم ملي به چيز ديگري فکر کند. پرسپوليس که از اول فصل نقل و انتقالات تمام بازيکنان را گرفته اما اين بازيکنان به تيم‌هاي ديگر مي‌روند.


* اما خودت هم جزو گزينه‌هاي اين باشگاه بودي؟
- اي بابا، نمي‌خواهم در اين مورد حرف بزنم. فعلا دوست دارم ذوب‌آهن در ليگ بماند و بعد تصميم مي‌گيرم.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها