کد خبر: ۱۳۹۵۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
پس از اعلام انصراف غلامعلی حدادعادل تمام اعضای ستاد وی در استان گلستان آمادگی خود را برای فعالیت در ستاد سعید جلیلی در گلستان اعلام کردند و اعضای ستادهای حدادعادل در گلستان به ستاد سعید جلیلی در این استان پیوستند.

رئیس ستاد غلامعلی حدادعادل در گلستان امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: پس از اعلام انصراف دکتر حدادعادل از رقابت‎های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و با توجه به اینکه وی از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب، به کسانی رأی دهند که از «گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های مورد نظر حضرت امام و رهبری» حمایت کنند تمام امکانات، نیروهای انسانی و ستادهای تبلیغاتی حدادعادل در اختیار و در خدمت ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان گلستان خواهد بود.

علی مومنی اظهار داشت: در طول روزهای گذشته و پس از پایان مناظره سوم و تاکید دکتر حداد عادل مبنی بر حمایت از شخصی که گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین و اجرایی خواهد کرد با برسی ابعاد گوناگون کاندیدای اصولگرا در نهایت دکتر سعید جلیلی را شایسته حمایت و کاندیدای اصلح شناختیم.

*جلیلی در بین کاندیداهای دیگر با برنامه‎تر است

مومنی اضافه کرد: جلیلی انسانی فروتن، وارسته، دارای سابقه مدیریتی در حساس‎ترین جایگاه‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی و فردی ولایتمدار به معنای واقعی است.

وی تاکید کرد: در بین این هفت کاندیدای اصولگرا سعید جلیلی را با برنامه‎ترین شخص دیدم.

مومنی تصریح کرد: جلیلی با توجه به اینکه حیات حرفه‎ای خود را در وزارت امورخارجه از سال 1368 از رده پایین مدیریتی طی کرده و به تدریج در یک دوره هشت ساله به رده بالا رسیده است به نظر من می‎تواند این تجربه‎های مهم و ارزشمند خود در رده‎های گوناگون را جمع کرده و در یکی از مهمترین جایگاه‎های اجرائی کشور پیاده کند.

وی گفت: او به واقع یک بسیجی ولایتمدار و مومن، معتقد، امانتدار و رازدار اسرار نظام است.

مومنی در پایان از تمامی مردم ولایتمدار استان گلستان و طرفداران سعید جلیلی در گلستان خواست تا در همایش بزرگ حمایت از سعید جلیلی در گلستان که عصر سه‎شنبه در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود شرکت کنند و عهدی دوباره با آرمان‎های امام و انقلاب ببندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها