کد خبر: ۱۳۹۵۳۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
گلزن پرسپوليس در بازي تداركاتي اين تيم گفت: «مطمئن باشيد تيم ما مثل پرسپوليس پارسال نمي‌شود چون انگيزه‌هاي‌مان با آن تيم خيلي فرق دارد.»
شاگردي دايي همان چيزي بود كه محمد عباس‌زاده بعد از توافقش با پرسپوليس آرزو كرد و امروز كه به آن رسيده درباره‌اش مي‌گويد: «هميشه دوست داشتم با علي دايي كار كنم و الان كه به پرسپوليس آمده‌ام به اين آرزويم رسيدم. حضور دايي هم انگيزه‌هايم را دو برابر كرده و هم كارم را سخت‌تر كرده چون مي‌دانم فقط اگر آماده باشم به من فرصت بازي مي‌دهد.»


وقتي درباره حضور پرتعداد مهاجمان در پرسپوليس و فيكس بازي كردن در اين تيم از عباس‌زاده مي‌پرسيم، اينطور پاسخ مي‌دهد: «بازي كردن در پرسپوليس خيلي سخت است و بازيكنان ملي‌پوش كه برگردند سخت‌تر هم مي‌شود. پرسپوليس هميشه تيم بزرگي است كه بازيكنان بزرگي دارد و جو سنگيني هم دارد ولي من نمي‌ترسم و نگران هم نيستم. همه تلاشم را مي‌كنم كه بازيكن مثمرثمري براي اين تيم باشم و بتوانم جايگاه خوبي براي خودم در تركيب پيدا كنم. مي‌دانم كار خيلي سختي است ولي من براي فيكس شدن به پرسپوليس آمده‌ام و سعي و تلاشم را مي‌كنم كه به اين هدفم برسم.»


پرسپوليس فصل پيش با آن همه تجربه به هيچ جامي نرسيد اما آيا به اين تيم جوان و كم تجربه مي‌شود اميد بست؟ عباس‌زاده تازه‌وارد در اين‌باره مي‌گويد: «مطمئن باشيد تيم ما مثل پرسپوليس پارسال نمي‌شود چون انگيزه‌هاي‌مان با آن تيم خيلي فرق دارد. ضمن اينكه پرسپوليس امسال كارش را زودتر شروع كرده و دردسرها و حاشيه‌هاي پارسال را ندارد. دايي هم تا جايي كه من مي‌دانم و در اين چند روز ديده‌ام مديريت كردن را بلد است و حتما مي‌تواند از پس مشكلات بربيايد. ما هم هدفي غير از قهرماني نداريم و براي آن تلاش مي‌كنيم كه اميدوارم به موفقيت هم برسيم.»


محمد عباس‌زاده در آخر شرايط امروز پرسپوليس را اينطور توصيف مي‌كند: «صبح و عصر تمرين مي‌كنيم و با اينكه فشار زياد است ولي همه‌چيز خيلي خوب و عالي پيش مي‌رود. هم شرايط خودم خوب است، هم شرايط پرسپوليس و اميدوارم سال خوبي داشته باشيم.»
ايران ورزشي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها