کد خبر: ۱۳۹۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۰

به گزارش آتی نیوز؛ مقامات ایالت آلاسکا خبر از انتشار هزاران برگ از نامه های الکترونیکی دریافتی و ارسالی طی 21 ماه نخست کاری سارا پالین، فرماندار سابق این ایالت دادند.

روز جمعه، ده ها گزارشگر و عکاس در اداره کوچکی در شهر جونو، مرکز آلاسکا گرد هم آمدند و چیزی حدود 6 جعبه ایمیل چاپ شده متعلق به سارا پالین که تقریبا 45 کیلوگرم وزن داشت را دریافت کردند.
 

گفته می شود، این کپی ها در دسترس کسانی قرار می گرفت که 725 دلار پول بپردازند و برای کسانی ارسال می شد که صدها دلار بیشتر از این مبلغ، پرداخت کنند. همچنین طبق گزارش شاهدین، خبرنگارها برای رسیدن به این جعبه های ارزشمند، در حال زد و خورد با یکدیگر بودند.
 

این اسناد شامل تمامی ایمیل های دریافتی و ارسالی توسط سارا پالین از دسامبر 2006 تا سپتامبر 2008 می باشد.

به گزارش واشنگتن پست، این اتفاق پس از درخواست برخی از رسانه ها و سیاستمداران امریکایی از جمله "اندرو مک لود" اتفاق افتاد. شایان ذکر است در سال 2008 نیز قانونی برای انتشار این دست گزارشات افشاگرانه در رسانه های امریکا به تصویب رسیده بود.

واشنگتن پست نوشت، دلیل این تقاضا این بود: درست پس از اینکه سارا پالین فرماندار آلاسکا شد، ایمیل شخصی وی در طول جریان انتخابات ریاست جمهوری امریکا، هک و مشخص شد وی از طریق اینترنت و با استفاده از ایمیل شخصی خود معاملات تجاری کلانی را انجام می داده است. همچنین وی متهم به سوءاستفاده از موقعیتش برای انتقام از شوهرخواهر نظامی خود شده است. 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها