کد خبر: ۱۳۹۳۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
دروزاه بان استقلال ماندن در اين تيم را منوط كرده به نقد شدن چك 700 ميليون توماني شامل 200 ميليون طلب فصل پيش و 500 ميليون پيش پرداخت براي فصل بعد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سيدمهدي رحمتي هنوز قرارداد خود را با استقلال تمديد نکرده است و با وجود اينکه چند روزي است ديگر خبري مبني بر جدايي او به گوش نمي‌رسد، اما هنوز ماندنش هم قطعي نيست و بستگي به اين موضوع دارد که فتح الله زاده چه زماني خواسته‌هاي او را برآورده سازد.


در حال حاضر يک تيم ليگ برتري با وجود جذب يک دروازه‌بان خوب هنوز هم در انتظار پاسخ نهايي دروازه‌بان آبي‌پوشان است آنها به رحمتي مبلغي بسيار بالا را پيشنهاد داده‌اند و به مديربرنامه‌هاي او اطلاع داده‌اند که چک نيمي از قراردادش هم حاضر است و مي‌تواند بلافاصله پس از عقد قرارداد مبلغ قابل توجهي را دريافت کند. اما اين پيشنهاد هنوز نتوانسته رحمتي را به طور کامل وسوسه کند و اين دروازه‌بان که چند روز پيش طي جلسه‌اي به فتح الله زاده قول داد که در صورت برآورده شدن خواسته‌هايش در استقلال بماند. هنوز هم پاي حرف خود باقي مانده است.


اوخواستار دريافت 200 ميليون از طلب فصل پيش خود شده است تا بابت قرارداد سال گذشته طلبي نداشته باشد و در کنار آن 500 ميليون از قرارداد فصل جديد خود را نيز درخواست کرد که مورد موافقت فتح الله زاده قرار گرفت و چک 700 ميليوني دريافت کرد که تاريخ آن براي چهارشنبه هفته گذشته مورخ 15 خرداد بود. ولي معاون باشگاه با رحمتي تماس گرفت و به او گفت که پولي در حساب باشگاه نيست و چند روز ديگر صبر کند.


رحمتي هم بلافاصله با فتح الله زاده تماس گرفت و در مذاکرات قرار شد چند روز ديگر براي دريافت پول صبر کند.


با اين شرايط مي‌توان گفت که ماندن سيدمهدي رحمتي در استقلال منوط به نقد شدن چک 700 ميليوني است و با وجود اينکه ديگر تيمي نمانده که دروازه‌بان نداشته باشد، ممکن است دست قلعه‌نويي در دقيقه 90 خالي بماند و شاهد حضور گردان در استقلال باشيم. اين در حالي است که فتح الله زاده به سرمربي تيم خود قول داده که هر طور شده رحمتي را نگه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها