کد خبر: ۱۳۹۳۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
ستاره فولاد كه در نيم فصل مورد توجه باشگاه لل فرانسه هم قرار گرفته بود حالا براي استقلال شرط و شروط عجيبي گذاشته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سرپرست فولاد خوزستان چند روزي است که در مصاحبه‌هاي خود به اين نکته اشاره مي‌کند که آرش افشين پيشنهاد بسيار بالايي براي تمديد قرارداد به آنها داده است به شکلي که در توان پرداخت آنها نيست. اين موضوع بن‌بست مذاکرات اين مهاجم با خوزستاني‌ها را سر زبان‌ها انداخت و مسير را براي مذاکره راحت‌تر استقلال با افشين باز کرد.


اما اين مهاجم حتي حاضر نيست در ازاي پوشيدن پيراهن استقلال و حضور در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ذره‌اي از خواسته‌هاي مالي خود پايين بيايد. البته يک باشگاه ليگ برتري به افشين گفته که با تمام خواسته‌هايش موافقت مي‌کند و همين امر سبب شد اين مهاجم پيراهن استقلال را هم با مبلغ گزافي خواستار شود.


شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که مهاجم فصل پيش فولاد خوزستان پيشنهادي به معاون باشگاه داده که تعجب او را در پي داشته و ديگر کار به مذاکره بر سر مسائل ديگر کشيده نشده که مشخص مي‌شود براي اين مهاجم فقط پول زياد مهم است آن هم در شرايطي که نيمي از مبلغ قراردادش را به صورت نقدي دريافت کند.


2/2 ميليارد تومان رقم درخواستي آرش افشين است. پولي که فصل گذشته نکونام هم از استقلال نخواست ولي اصرار يک باشگاه ليگ برتري مبني بر راضي کردن اين مهاجم سبب شده تا هر روز مبلغ قرارداد خود را افزايش دهد. اما اين تنها خواسته افشين از معاون باشگاه استقلال نبود. اين بازيکن خواسته عجيب ديگري هم داشته و آن هم عدم تمديد قرارداد با آرش برهاني بود.


افشين اين خواسته‌ها را به يکي از دوستان خبرنگار خود مي‌گويد و به همين دليل بود که بلافاصله پس از آغاز مذاکرات با مهاجم فولاد شايعه رفتن برهاني از استقلال سر زبان‌ها افتاد. به اين شکل بود که مذاکرات با آرش افشين فعلا به بن‌بست رسيد و قرار شد معاون باشگاه درخواست‌هاي او را به اطلاع فتح الله زاده و قلعه‌نويي برساند تا آنها در مورد جذب اين مهاجم تصميم نهايي را اتخاذ کنند.


اما شايد جالب باشد که بدانيد افشين به معاون باشگاه گفته که شيوه بازي من شبيه برهاني است و با حضور دو بازيکن با يک نوع بازي براي استقلال هم بهتر است که يکي از ما در اين تيم باشيم. اما برهاني قبل از عزيمت به امارات با قلعه‌نويي صحبت کرد و براي تمديد قرارداد به توافق رسيد و با خيال راحت راهي مسافرت شد.


از سوي ديگر معاون باشگاه با توجه به اينکه پيش‌بيني مي‌کرد در خواست افشين مورد قبول مديرعامل و سرمربي تيم قرار نمي‌گيرد با محمدقاضي تماس گرفت و به او خبر داد که به زودي براي عقد قرارداد دعوت خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها