کد خبر: ۱۳۹۳۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال در خصوص چانه زني ها براي جذب مدافع لژيونر گفت: «يک ريال بيشتر از 1.4 ميليارد ندهيد!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در خبرها داشتيم که امير قلعه‌نويي قبل از ترک تهران به مقصد آمريکا فهرست خريد خود را در اختيار مسئولان باشگاه قرارداد و جلوي نام هر بازيکن رقمي را به عنوان حداکثر مبلغ پرداختي قيد کرد.


سرمربي آبي‌پوشان براي هادي عقيلي قرارداد يک ساله به مبلغ يک ميليارد و چهارصد ميليون قيد کرد. ولي در مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال با عقيلي مدافع فصل پيش القطر درخواست مبلغ يک ميليارد و پانصد ميليوني کرد و معاون باشگاه با توجه به جدايي منتظري از اين مدافع فرصت خواست تا درخواستش را به قلعه‌نويي منتقل کند.


اما شايد جالب باشد که بدانيد سرمربي آبي‌پوشان با رقم درخواستي عقيلي مخالفت کرد و به مسئولان باشگاه گفت که به هيچ عنوان يک ريال بيشتر از آنچه گفتم به اين مدافع ندهيد و تصميم را بر عهده خودش بگذاريد. به همين دليل بود که هادي عقيلي مذاکرات خود با باشگاه سپاهان را با جديت بيشتري پيگيري مي‌کرد.


نکته قابل توجه اينکه فتح الله زاده قبل از اعلام فهرست خريد قلعه‌نويي مي‌دانست که عقيلي در ليست او قرار دارد و به مسئولان باشگاه گفته بود که اين مدافع را با مبلغ 950 ميليون تومان جذب مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها