کد خبر: ۱۳۹۳۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تحقيق و تفحص از عملكرد بنياد شهيد و امور ايثارگران موافقت كردند.
به گزارش 598 به نقل از ايرنا، نمايندگان در ادامه جلسه علني امروز (دوشنبه) مجلس به بررسي تقاضاي جمعي از نمايندگان براي تحقيق و تفحص از عملكرد بنياد شهيد و امور ايثارگران پرداختند و با ۱۲۹راي موافق از مجموع ۲۰۱ نماينده حاضر به اين تقاضا راي مثبت دادند.

در اين راي گيري ۲۸ نماينده راي مخالف و ۱۶ نماينده راي ممتنع دادند.

«امير خجسته» رييس كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در مجلس گفت: اين تحقيق و تفحص در جهت حمايت از حقوق ايثارگران و خانواده هاي شهدا انجام مي شود كه در سال هاي اخير مورد بي توجهي واقع شده اند.

وي افزود: باور عمومي جامعه امروز اين است كه ايثارگران با بهره مندي از انواع تسهيلات از امكانات رفاهي خاصي برخوردار هستند در حالي كه اين چنين نيست و در سال هاي اخير مورد بي عدالتي واقع شده اند.

نماينده مردم همدان در مجلس با يادآوري اين كه اين طرح داراي امضاي ۹۰ نماينده است، خاطرنشان كرد: اصلي ترين موضوع اين تحقيق و تفحص، مديريت و رهاكردن وظايف ذاتي و پرداختن به مسايل حاشيه اي در اين بنياد است.

خجسته، نبود شفافيت مالي در بخش هاي مالي بنيادشهيد و امور ايثارگران، سوء مديريت در بخش درماني جانبازان، فروش برخي از املاك و سوء مديريت در بيمارستان خاتم الانبياء(ص) و انتصاب هاي سياسي افراد از ديگر موارد تحقيق و تفحص از اين بنياد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها