کد خبر: ۱۳۹۱۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس و منتخب دانشگاه آزاد اردبیل هواداران سراغ کریم باقری را می‌گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اردبیل از ساعت 18:15 امروز به مصاف منتخب دانشگاه‌های آزاد اردبیل رفت. از این دیدار ابتدا حدود 1500 هوادار دیدن کردند اما به تدریج تعداد هواداران به حدود 3 هزار نفر نیز رسید.

*در نیمه دوم بازی هوای اردبیل برخلاف روزهای قبل سرد‌تر شد و به همین دلیل بازیکنان نیمکت‌نشین و افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند از این سرما غافلگیر شدند.

*دو تیم امروز با یک بازی قدرتی و تقریبا خشن فوتبال سفت و محکمی را به نمایش گذاشتند. البته پرسپولیسی‌ها به دلیل اینکه صبح امروز وزنه زده بودند در نیمه اول کمی سنگین بودند اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد.

*هواداران پرسپولیس و دانشگاه آزاد اردبیل در بازی امروز برای تشویق هم دچار درد‌سرهایی شده بودند. آنها نمی‌دانستند که تیم خود را تشویق کنند یا پرسپولیسی‌ها و علی دایی را به همین دلیل به ترتیب یک‌بار آنها تیم خود را را تشویق می‌کردند و یک‌بار پرسپولیس و علی دایی را.

*با گذشت زمان حضور پلاکاردهای بزرگ نیز در ورزشگاه بیشتر دیده می‌شد. یک پلاکارد بزرگ از علی دایی آورده بودند که او در دیدار مقابل کره جنوبی سرش شکسته بود و بعد از یکی از گل‌هایش در حال فریاد زدن بود.

*نیلسون از روی نیمکت بازی امروز را با دستور دایی تماشا کرد.

*احد پازاک رئیس اداره ورزش و جوانان استان اردبیل میهمان ویژه بازی امروز بود. او در بین نیمه به دیدار علی دایی رفت و به پرسپولیسی‌ها بابت حضورشان در اردبیل خوشامد‌گویی گفت. پازاک قهرمان کشتی فرنگی آسیا نیز است.

*فریاد‌های بلند دایی در حین بازی نیز خیلی از چشم‌ها را به خود دوخته بود.

*ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم

رضایی، حسینی، بنگر، کنعانی، مطهری، عباس‌زاده، حقیقی، غریبی، کفشگری و نوروزی

* مسئولان دانشگاه آزاد اردبیل و برخی از مسئولان استانی میهمان ویژه بازی امروز بودند.

*هادی نوروزی در دقیقه 5 با یک ضربه کاشته توپ را به تیر دروازه منتخب دانشگاه آزاد اردبیل زد.

*این دیدار تا دقیقه 70 با دو گل عباس‌زاده با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس در حال جریان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها