کد خبر: ۱۳۹۱۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «می‌دانم هواداران نگران شرایط من هستند اما همه چیز را در خصوص پرسپولیس به بعد از بازی با لبنان موکول کردم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محمد نوری در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: «همانطور که از قبل اعلام کرده بودم ما کار بسیار سخت و حساسی را مقابل قطر داشتیم اما باز هم نشان دادیم که ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند.»

 

وی افزود: «اما هنوز هیچ چیزی برای ما تمام نشده و 2 بازی حساس و سرنوشت‌ساز را پیش‌رو داریم. ما دوست نداریم به پلی آف برویم و باید همین جا برای صعود کار را تمام کنیم تا به اما و اگر نکشد.»

 

نوری ادامه داد: «به نظر من هم بازی با لبنان و هم کره جنوبی سخت و به اندازه خودش حساس است و خدایی نکرده اگر کوچکترین غفلتی کنیم باز هم با جام‌جهانی فاصله می‌گیریم. اما مطمئن هستم با این یکدلی و شرایط تیم هرگز لبنان را دست کم نمی‌گیریم و حتی در سئول هم می‌توانیم کره را متوقف کنیم.»

 

نوری در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: «خوشبختانه وضعیتم در تیم ملی خیلی خوب است البته حضور روی سکو به دلیل دو کانتر بود برای هر بازیکنی سخت است. اما خدا را شکر می‌کنم که تیم به پیروزی رسید. باور کنید تشنه کمک به تیم ملی هستم آرزویم حضور در جام‌جهانی برزیل و شاد کردن دل میلیون‌ها ایرانی است.»

 

نوری در خصوص وضعیت خودش با پرسپولیس نیز گفت: «پس از یک جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم سعی کردم زیاد در این خصوص صحبتی نکنم تا نگویند که دنبال بازارگرمی هستم تکلیف من با پرسپولیس پس از بازی با لبنان مشخص خواهد شد چون الان فکر و ذکرم موفقیت تیم ملی است من همیشه به هواداران پرسپولیس ارادت خاصی دارم و انشاء‌الله در زمان خود تصمیم لازم را می‌گیرم.»

 

هافبک قرمزپوشان در پایان درباره حضور رئیس‌جمهور در تمرینات تیم ملی نیز گفت: «هر وقت همیشه با هم بودیم و به یکدیگر روحیه دادیم کارهای غیرممکن را به ممکن تبدیل کردیم. به نظرم بچه‌ها پس از نظر مثبت کارشناسان پس از بازی با قطر انرژی و روحیه جدیدی گرفتند و این به نفع تیم ما است. انشاء‌الله با یک برد شیرین و گل‌های زیاد لبنان را بدرقه می‌کنیم و اصلا کاری به این نداریم که لبنان با چند بازیکن اصلی یا غیراصلی به ایران آمده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها