کد خبر: ۱۳۹۰۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
در برنامه های اعلام شده از سوی کاندیدای ریاست جمهوری جایی برای دغدغه های جانبازان در نظر گرفته نشده بود و صرفا نگاه ابزاری به این قشر وجود داشت.

به گزارش 598 به نقل از شهدای ایران؛ مناظرات 8 کاندید ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که نه تنها هیچ کدام از کاندیدا برنامه خود را در خصوص دغدغه های جامعه ایثارگری و مطالبات این قشر مطرح نکردند بلکه حتی در هیچ کدام از کاغذهای قرعه ای که مجری برنامه از درون گلدان شیشه ای بیرون کشید سوالی از دغدغه جامعه ایثارگری نبود.

وقتی مناظره اقتصادی پخش می شد خیلی ها منتظر بودند که شاید کاندیدی از میان رقبا بلند شود و در جایگاه ویژه  برنامه اقتصادی خود را برای جانبازان و حل مشکلات درمان ایشان نیز ارائه کند اما انتظار فایده ای نداشت.

در مناظره فرهنگی که فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس در جمهوری اسلامی اولویت  اصلی را در بر می گیرد؛ جز شعار مقاومت و ادعای فرماندهی جنگ هیچ چیز عاید جانبازان و خانواده شهدا نشد.

در مناظره سیاسی هم که آنقدر  از سیاسیت چماق و هویج استفاده شد که بالاخره باز هم همگی یادشان رفت که باید حداقل برای دلخوشی جانبازان نیز حرفی بزنند.

 این فراموشی رسانه ملی در حالی اتفاق افتاد که حتی در خصوص ترافیک و معادن نا شناخته نیز سوال پرسید اما از مشکلات و دغدغه های ایثارگران و جانبازان حرفی نزد. حال باید اندیشید بی توجهی و فراموشی خانواده شهدا و جانبازان توسط رسانه ملی نشان دهنده بی اهمیتی ایشان در مناظرات انتخابی بوده است  و یا طراحان سوال یادشان رفته همانطور که ترافیک یکی از مشکلات کشور است تامین دارو و مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایثارگران نیز در زمره مشکلات جامعه محسوب می شود.

 آیا در برنامه های اعلام شده از سوی کاندیدای ریاست جمهوری برای دغدغه های جانبازان هم جایی در نظر گرفته شده و یا صرفا نگاه ابزاری به این قشر وجود دارد؟

بی شک لازم بود در 12 ساعت مناظره زنده تلویزیونی حداقل تصویری از یک جانباز نشان داده می شد و هر کس یک جمله در مورد آن بیان می کرد تا روشن شود نگاه هر کدام از کاندیدا به این قشر چیست؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها