کد خبر: ۱۳۹۰۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: «با شرایط موجود بعید می دانم همچنان در ملوان بمانم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سیدجلال رافخایی،‌ مهاجم تیم ملوان بندرانزلی که سال گذشته آقای گل ایران شد، در حال حاضر در تمرینات ذوب آهن حضور دارد و همین موضوع باعث شده که بحث حضورش در این تیم مطرح شود.

 

رافخایی این خصوص اظهار داشت:‌ «هنوز تصمیمی نگرفته‌ام ولی با این وضعیت خیلی بعید است که در ملوان بمانم و احتمال ماندنم کم است. شما می‌بینید که تعدادی از بازیکنان ملوان که در این تیم زحمت کشیده‌اند در حال جدایی هستند و قراردادشان تمدید نشده است. من هم فکر نمی‌کنم که بتوانم با این شرایط بمانم.»

 

رافخایی در پاسخ به این سوال که "آیا باید جدایی تو را از ملوان قطعی بدانیم؟"، خاطرنشان کرد:‌ «من هنوز وضعیتم مشخص نیست و با مدیرعامل باشگاه نیز صحبت نکرده‌ام، این در حالی است که 50 درصد مبلغ قراردادم را نگرفته‌ام. من باید با مسئولان ملوان صحبت کنم تا ببینم وضعیت چگونه پیش خواهد رفت. البته اگر به همین منوال باشد فکر نمی‌کنم در ملوان بمانم.»

 

وی در مورد حضور در تمرینات ذوب‌آهن و بحث رفتنش به این تیم گفت:‌ «من یک سال در ذوب آهن بازی کردم و از طرفی با فرهاد کاظمی هم آشنایی دارم. من با اجازه ایشان در تمرینات ذوب آهن شرکت کرده‌‌ام تا تمرینات بدنسازی را هم زیرنظر مربی بدنساز ذوب آهن پشت سر بگذارم. من به کاظمی گفتم که اول باید تکلیفم با ملوان مشخص شود، هر چند که صحبت‌هایی نیز با ذوب آهن انجام داده‌ام.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها