کد خبر: ۱۳۹۰۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
به رویانیان گفتم فعلا عجله‌ای ندارم که تیم آینده‌ام را انتخاب کنم. برخلاف برخی اخبار که می‌گویند من با رویانیان توافق کردم باید بگویم توافقی انجام نشده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، وجودش برای هر تیمی نعمت است. خیلی‌ها می‌گویند بهترین بازیکن لیگ دوازدهم بود اما کارلوس کروش صلاح را در این می‌بیند که از او در قامت یک بازیکن جایگزین و نه فیکس استفاده کند. محمدرضا خلعتبری را می‌گوییم، بازیکنی که در لیگ 14 گل زد و 14 پاس گل داد تا حالا، چند تیم مطرح لیگ برتری و البته خارجی را خواهان خود ببیند. سپاهان و پرسپولیس رقابت می‌کنند برای به دام انداختن او. سپاهان تیم سابقش است که به قول خلعتبری، بهترین سال فوتبالی‌اش آنجا رقم خورده و پرسپولیس هم شاه مهره‌ای به نام علی دایی را دارد تا خلعتبری به پیراهن قرمز نزدیک و نزدیکتر شود. بازی مقابل قطر، پیشنهاد پرسپولیس و بحث عجمان بهانه‌ای شد برای صحبت با محمدرضا خلعتبری. بازیکنی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان باید در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند.

خیلی‌ها دوست دارند بدانند داستان تو و عجمان امارات به کجا رسید؟
در مورد رفتن به عجمان فعلا حرفی نمی‌زنم. منتظرم تکلیف برخی مسائل روشن شود تا بعد از آن درباره پیشنهاد این تیم اماراتی حرف بزنم.


بحث پرسپولیس چه؟ می‌گویند در هواپیما و به شوخی گفته‌ای این فصل به پرسپولیس می‌روی. درست است؟
نمی‌دانم این اخبار از کجا در می‌آید. من در هواپیما به چه کسی گفته‌ام؟ اصلا حرفی در این رابطه نزده‌ام، اگر گفته بودم خیلی راحت تایید می‌کردم.


در دبی رویانیان را دیدی؟
بله، دیدم و با او صحبت هم کردم.


در مورد حضور در پرسپولیس دیگر؟
دقیقا در این زمینه با رویانیان حرف زدم.


نتیجه چه شد؟
به رویانیان گفتم فعلا عجله‌ای ندارم که تیم آینده‌ام را انتخاب کنم. برخلاف برخی اخبار که می‌گویند من با رویانیان توافق کردم باید بگویم توافقی انجام نشده و من گفتم بعد از بازی مقابل کره جنوبی جدی‌تر صحبت می‌کنیم.


با علی دایی هم مستقیما حرف زدی؟
با علی آقا نه.


تو همیشه گفته‌ای که فوتبال ملی‌ات را مدیون علی دایی هستی. آیا این موضوع دلیلی نمی‌شود که پیشنهاد پرسپولیس را قبول کنی و امسال پیراهن قرمز بپوشی؟
باز هم می‌گویم فوتبال ملی‌ام را مدیون علی دایی هستم. در این مورد هم شک نکنید و همیشه هم روی این مساله تاکید می‌کنم. امسال هم اگر سعادت باشد که با دایی کار کنم خوشحال می‌شوم.


پس احتمالش هست که با پرسپولیس قرارداد ببندی؟
احتمالش زیاد است.


سپاهان چه؟ پیشنهاد تمدید قرارداد به تو داده‌اند؟
من یک فصل در سپاهان بودم و بهترین سال فوتبالی‌ام آنجا رقم خورد. هم از لحاظ گل زدن و هم از لحاظ پاس گل دادن. اولویتم سپاهان است اما چون بازیکن آزادم این اختیار را دارم تا به تمام پیشنهادهایم فکر کنم.


از فوتبال باشگاهی جدا شویم و برسیم به تیم ملی. برد خیلی دلچسبی روبروی قطر به دست آوردید...
خدا را شکر خیلی خوب شد که قطر را بردیم. حقمان برد بود چون منطقی بازی کردیم. چند موقعیت هم داشتیم و آنها هم یک موقعیت گل را از دست دادند. این برد حق ما بود و همه خوشحالند که به این هدف رسیدیم.


یک نکته جالب که در بازی، به خصوص بعد از گل دیدیم همدلی بازیکنان بود. همگی از اصلی گرفته تا ذخیره بعد از گل قوچان نژاد خوشحال شدند. قبول داری این همدلی یکی از دلایل اصلی برد ما مقابل قطر بود؟
این روزها در اردوی تیم ملی فرقی ندارد کدام بازیکن بازی می‌کند و کدام بازیکن نه. امیدوارم که با این همدلی بتوانیم در بازی‌های آینده هم موفق باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.


تو بعد از گل قوچان نژاد روی دوش او پریدی و اینگونه شادی کردی. انگار از خود رضا خوشحال‌تر بودی. درست است؟
دقیقا همینطور است. نه تنها من، بلکه بعد از گل رضا یک ملت خوشحال شدند. آن لحظه هم احساس خیلی خوبی به من دست داد و نمی‌دانستم چطور خوشحالی کنم. ما 2، 3 بازی بود که قطر را نبرده بودیم. 2 بازی در مقدماتی با آنها مساوی کردیم و بعد هم در بازی رفت کارمان مقابل آنها گره خورد. سطح فوتبال ما بالاتر از قطر است و این را بارها ثابت کرده‌ایم و این بار هم به اثبات رساندیم.


از بازی نکردن به‌عنوان بازیکن اصلی ناراحت نیستی؟ به خصوص که تو در لیگ برتر یکی از بهترین‌ها بودی...
بازی نکردن من نظر کروش است و شاید شرایط تاکتیکی ایجاب می‌کند که من در ترکیب اصلی نباشم. من خیلی خوب تمرین کردم و شرایطم هم خیلی ایده‌آل است. همانطور که خیلی خوب لیگ را تمام کردم، با آمادگی کامل هم وارد اردوی تیم ملی شدم. هر وقت کروش صلاح دید که بازی کنم سعی‌ام این است که به تیم ملی کمک کنم.


بازی با لبنان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟ می‌توانیم شکست دور رفت را جبران کنیم؟
باید ببریم و انتقام بازی رفت را بگیریم. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و احتیاج داریم به 3 امتیاز. هدفمان حداکثر امتیاز است و برای رسیدن به این هدف نیازمند حمایت 100 هزار تماشاگر هستیم تا یک قدم دیگر به جام جهانی نزدیکتر شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها