کد خبر: ۱۳۸۸۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
«سالم الصباغ» مبارز و نویسنده انقلابی مصری؛(۲)
استاد «سالم الصباغ» مبارز و نویسنده انقلابی مصری، با طلوع خورشید انقلاب اسلامی و با جهانگیر شدن پرتوهای درخشان شخصیت امام خمینی زندگی معنوی و اعتقادی خویش را دوباره آغاز نمود و مکتب اسلام ناب و تشیع انقلابی را برگزید. متن پیش رو یادداشت رهبر شیعیان مصری استاد سالم الصباغ درباره یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران می باشد.
سرویس بین الملل پایگاه 598، استاد «سالم الصباغ» مبارز و نویسنده انقلابی مصری، با طلوع خورشید انقلاب اسلامی و با جهانگیر شدن پرتوهای درخشان شخصیت امام خمینی زندگی معنوی و اعتقادی خویش را دوباره آغاز نمود و مکتب اسلام ناب و تشیع انقلابی را برگزید. او سالیان سال است که با انقلاب اسلامی ایران و آرمان های نظام جمهوری اسلامی زندگی می کند و شاید بهتر از ما تاریخ انقلاب اسلامی ایران و حوادث و شخصیت های سیاسی و دینی ایران را بشناسد! استاد سالم الصباغ جوانان تشنه حقیقت در مصر را از چشمه سار  چهل حدیث امام خمینی، تفسیر المیزان و نمونه، و دیگر محاسن کلام اهل بیت(ع) سیراب می کند.

متن زیر یادداشت رهبر شیعیان مصری استاد سالم الصباغ درباره یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران می باشد که توسط حجت الاسلام غریب رضا ترجمه گردیده است.

***

حقیقت این است که انتخابات ریاست جمهوری ایران -که تمامی دنیا نسبت به آن اهتمام می ورزد- انتخاباتی روشنگر است و بیان می کند که ایران وزنه سنگین معادله های جهانی به شمار می آید. ایران امروز، هم قدرتمند است و هم ارزشمند. روشن است آن چه این قدرت و ارزش و اعتبار را ایجاد کرده همان خط مقاومت شجاعانه در برابر صهیونیسم و استکبار آمریکایی است. مقاومتی که از سرزنش هیچ سرزنشگری نمی هراسد.

این مقاومت همان خط امام خمینی(ره) و صراط مستقیمی است که او بنا نهاد و همان مسیری است که جانشین او امام خامنه ای دنبال می کند. اهمیّت منصب رئیس جمهوری در ایران این است که متولی تحقق بخشیدن اهداف جمهوری اسلامی در جایگاه قوه مجریه مي باشد.

همان روشی که دوران آغازین انقلاب را سامان بخشید، امروز و فردای انقلاب را نیز صلاح و سامان خواهد بخشید. امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم ایران به نکات زیر اعتقاد داشته باشد:

1. حفاظت از خط مقاومت و یاری مستضعفان؛

2. ایمان داشته باشد که مساله قدس مساله محوری مسلمانان است و اسرائیل غده اي سرطانی است و باید از بین برود؛

3. آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و شیطان بزرگ باقی خواهد ماند و مداهنه در روابط با آمریکا را نپذیرد؛

4. حافظت از برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و پیشبرد مسیر هسته ای کشور و عدم توجه به یاوه گویان و سرزنش کنندگان؛

5. استمرار دعوت به وحدت مسلمانان و ایجاد تقریب میان آنان.

امیدواریم برادران ایرانی ما با انتخاب صحیح خود، نشان دهند که چه کسی برای حفاظت مبانی انقلاب اسلامی شایسته تر است. خداوند متعال انقلاب اسلامی ایران را از شر دشمنان داخلی و خارجیش مصون نگه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها