کد خبر: ۱۳۸۷۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با اشاره به اظهارات روحانی در مناظرات گفت: این که گفته می‌شود با اقدامات خود جلوی جنگ را گرفتیم، واقعیت ندارد، آنها همه چیز را می‌دانند. این حرف‌ها مانند این است که بگوییم برای جلوگیری از جنگ با عراق سه استان کشور را به صدام دادیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در نشستی که صبح امروز در شرکت تعاونی مطبوعات کشور برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر برگزاری همایش مردمی حامیان جلیلی در روز ولادت امام حسین (ع) اظهار داشت: قرار است این برنامه باشد و ستاد در حال پیگیری مجوز این مراسم از فرمانداری تهران است.

وی تصریح کرد: اگر مراسم برگزار شود سخنران آن آقای جلیلی خواهد بود و احتمالا نیز در یکی از مناطق مرکزی تهران این همایش برگزار شود.

وی در خصوص مناظره روز گذشته و آخرین نظرسنجی‌ها درباره آراء سعید جلیلی اظهار داشت: از نظرسنجی‌ها خبر خاص و جدیدی در دست نیست اما مناظره نامزدهای انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که قدرت انتخاب کنندگان و مردم را بالا می‌برد.

باقری اقدام صدا و سیما برای در اختیار گذاشتن بخش‌های مختلف برای نامزدها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این کار با دخالت و نفوذ کسانی که با تمسک به پول می‌خواهند فضای تبلیغاتی را به نفع خود رقم بزنند، می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با بیان اینکه این کار صدا و سیما باعث شد جریان‌ها نتوانند بر اساس ذهنیت خود تصویری از نامزدها ارائه دهند، افزود: مناظره‌ها باعث شد که مردم به طور مستقیم دیدگاه‌های نامزدهای ریاست جمهوری را بشنوند.

وی در خصوص اظهارات حسن روحانی مبنی بر اینکه ما با اقدامات خود جلوی جنگ را گرفتیم، یادآور شد: در چند روز گذشته برخی به خاطر انتخابات شعور مردم را به بازی گرفتند.

باقری با تاکید بر اینکه مطرح شدن این نکته که ما با اقدامات خود جلوی جنگ را گرفتیم واقعیت ندارد، تصریح کرد: این حرف مانند این است که بگوییم ما برای جلوگیری از جنگ با عراق سه استان کشور را به صدام دادیم از این رو حقوق هسته‌ای ما در آن د

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها