کد خبر: ۱۳۸۷۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: «بنا به درخواست برخی هواداران و اصحاب رسانه جلسه ای را برگزار کردیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حمید زینی زاده درباره شایعه مذاکره این باشگاه با آرش برهانی اظهار داشت: «من اطلاعی از چنین مساله ای ندارم. برهانی در لیست ما نیست و او را نمی خواهیم.»


وی درباره اینکه گفته می شود چند بازیکن بزرگ در راه تراکتورسازی هستند و می خواهد بمب بترکاند، عنوان کرد: «این موضوع در برخی سایت های هواداری مطرح شده است. آنها دوست دارند بازیکنان بزرگی به تراکتورسازی بیاید اما از نظر من همه بازیکنان تراکتورسازی بزرگ هستند. بمب ترکاندن برای آقای فتح الله زاده است؛ ما فشنگ هم نداریم.»


مدیرعامل تراکتورسازی درباره شایعه مذاکره با علی کریمی در تهران تاکید کرد: «ما هیچ مذاکره ای با علی کریمی نداشته ایم. هر بازیکنی حضورش در تراکتورسازی قطعی شد، آن زمان اعلام می کنیم. هواداران مطمئن باشند تیم خوبی می بندیم و به آنها هدیه می کنیم.»


او درباره جلسه مخفیانه اش با برخی هواداران و خبرنگاران تبریزی خاطرنشان کرد: «ما جلسه مخفیانه ای نداشتیم. بنا به درخواست برخی هواداران و اصحاب رسانه جلسه ای را برگزار کردیم. این جلسه شبانه هم نبود؛ ساعت 6 عصر برگزار شد. در این جلسه آنها درد دل و نگرانی های خود را مطرح کردند و اطلاعات خوبی بحث و تبادل نظر شد.»


زینی زاده درباره نشست خود با رسانه ها و برخی شایعات پیرامون این جلسه افزود: «این گروه خبرنگاران سال ها است ار تراکتورسازی حمایت می کنند و نیازی به تقاضای ما ندارند. این مسائل شایعه ای بیش نیست و مطمئن باشید خبرنگاران تبریزی برای موفقیت تراکتورسازی هر کاری انجام می دهند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها