کد خبر: ۱۳۸۵۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
سومين دوره فيلمسازي در رشته‌هاي كارگرداني، تهيه‌كنندگي و فيلمنامه‌نويسي ويژه طلاب در قم برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از مركز خبر حوزه، مجري برگزاري اين دوره آموزشي اظهار داشت: در اين دوره، موضوعاتي چون مستند‌سازي، تصويربرداري و مديريت توليد و تدوين به كارآموزان طلبه ارائه شده و در كنار آن نيز كارگاه‌هايي چون نورپردازي، صدابرداري و تصويربرداري برگزار مي‌شود.
محمدرضا نواب با بيان اين كه در جامعه امروز، رسانه نقش فراواني در عرصه تبليغ دارد، بيان داشت: امروز با توجه به تبليغات فراوان دشمنان و نيازهاي روز‌افزون بشر، منبر به تنهايي نمي‌تواند دستاورهاي زيادي داشته باشد؛ از اين رو طلاب در عرصه فيلمسازي و رسانه تربيت مي‌شوند تا بتوانند از ظرفيت موجود بهره‌مند شوند.
وي افزود: طلاب با حضور در اين دوره مي‌توانند وارد عرصه رسانه شده و سبك جديدي از فيلمسازي را به وجود آورند.
مجري برگزاري دوره آموزشي فيلمسازي با اشاره به برگزاري اين دوره در سه سطح مقدماتي،‌ تكميلي و تخصصي‌ ابراز داشت: تا‌كنون دو دوره مقدماتي با حركت نزديك به 100 طلبه برگزار شده است كه اين افراد به همراه كارآموزان دوره سوم مي‌توانند در دوره تكميلي كه در پاييز سال جاري برگزار مي‌شود، شركت كنند.
وي تأكيد بر كارهاي عملي را يكي از مهم‌ترين رويكردهاي اين دوره معرفي كرد و گفت: اين بنياد در برگزاري دوره‌هاي آموزشي، بر عملي‌سازي دروس تئوري تأكيد دارد؛ ‌از اين رو در پايان هر دوره‌، كارآموزان علاوه بر شركت در آزمون كتبي، بايد فيلمي را ارائه كنند.
نواب به مدارك مورد نياز براي شركت در اين دوره اشاره كرد و عنوان داشت:‌ دو قطعه عكس، كپي شناسنامه، برگه ارزيابي تحصيلي مدارك مورد نياز براي نام‌نويسي در اين دوره است.
وي خاطرنشان كرد: طلاب علاقه‌مند مي‌توانند براي شركت در اين دوره تا پايان خرداد ‌ماه از ساعت 10الي 19 به بنياد آسمان واقع در قم، شهرك امام خميني‌(ره)(بنياد)، خيابان شهيد كريمي كوچه7، پلاك39 مراجعه كرده و يا براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن 7-2911875-0251 تماس حاصل كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
کبوتر با کبوتر باز با باز که همجنس با همجنس کند پرواز . اما متاسفانه بعضی حدود خود را نمیدانند و دوست دارند بیشتر نقش رضا مارمولک را بازی کنند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها