کد خبر: ۱۳۸۳۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
گلزن تيم ملي فوتبال كشورمان در بازي حساس ديشب گفت: «انگار قسمت است که همیشه برای رسیدن به جام های جهانی این خراسانی ها باشند که حماسه سازی می کنند.»
خیلی ها گل زیبای رضا قوچان نژاد را با گلی که خداداد عزیزی به استرلیا زد تا ایران را به جام جهانی برساند مقایسه می کنند. حتی این گل شباهت هائی نیز به گل خداداد داشت.


رضا قوچان نژاد خود در این باره گفت: «از اینکه مرا با خداداد و گلم را به گل او مقایسه می کنند خوشحالم. اما اصل خوشحالی من از این است که از یک بازی مرگ و زندگی به زندگی رسیدیم و امیدهایمان برای حضور در جام جهانی زنده ماند.»


گوچی در ادامه این گفتگو  افزود: «این پیروزی و بهتر از آن نتیجه مساوی کره جنوبی و لبنان امیدهای ایران را برای رسیدن به جام جهانی بسیار زیاد کرد و حالا ما به دو بازی آینده مان بسیار امیدوار تر از گذشته هستیم. ضمن اینکه این پیروزی خارج از خانه خیلی ار حرف و حدیث هائی که در خصوص بازی ایران و قطر وجود داشت را از بین برد و بر خیلی از فرضیه های نادرست خط بطلان کشید.»


قوچان نژاد که در پایان این بازی نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و جایزه ویژه را نیز گرفت با لحنی آکنده از خوشحالی و شوخی و با اشاره به مقایسه خودش با خداداد و گلش با گل او گفت: «انگار قسمت است که همیشه برای رسیدن به جام های جهانی این خراسانی ها باشند که حماسه سازی می کنند.»
ايستگاه ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها