کد خبر: ۱۳۸۲۱۹
زمان انتشار: ۰۱:۴۰     ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
در این لحظه از سخنان جلیلی یکی از دختران دانشجو با در دست داشتن قرآن مقابل وی آمد و از او خواست که در مقابل دانشجویان به این قرآن قسم بخورد که جان‌فدای سید علی باشد؛ که جلیلی نیز در پاسخ گفت: انشاءالله همین‌طور هستیم.
به گزارش 598، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز دوشنبه با حضور در همایش اساتید حامی جلیلی که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های همیشگی کسانی که در مسیر علم بوده‌اند این است که علم آنها مفید و نافذ باشد.

جلیلی با اشاره به تاکیدات آموزه‌‌های دینی مبنی بر نافذ و مفید بودن علم و منتهی شدن آن به تعالی تصریح کرد: فردا سالگرد ارتحال امام بزرگ ما است و بزرگترین هنر امام راحل این بود که علم مفید و نافذ را به صحنه سیاست، اجتماع و شئون زندگی آورد.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ادامه سخنانش گفت: بنابراین کابینه دولت نسبت به دانشگاه و مراکز علمی و حوزه‌های علمیه این است که ارتباطی وسیع و ساختاری بین این دو ایجاد شود تا علم به نتایج خود برسد و هر میزان که ما در این عرصه موفق باشیم به همان اندازه نیز ظرفیت‌ها بیشتر آزاد خواهد شد.

به گزارش فارس، در این لحظه از سخنان جلیلی یکی از دختران دانشجو با در دست داشتن قرآن مقابل وی آمد و از او خواست که در مقابل دانشجویان به این قرآن قسم بخورد که جان‌فدای سید علی باشد؛ که جلیلی نیز در پاسخ گفت: انشاءالله همین‌طور هستیم.

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/13/IMG15250945.jpg

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/13/IMG15250913.jpg
 
جلیلی تاکید کرد: ما اگر بخواهیم اسلام ناب را به جهان معرفی کنیم‌، در یک کلام ولایت مطلقه فقیه خواهد بود و این نه باور ما بلکه یک تجربه است که در ۳۴ سال گذشته ما هر چقدر که پیشرفت داشته‌ایم مرهون این نگاه بوده است و هرجا دچار عدم موفقیت شده‌ایم ناشی از انحراف از این امر بوده است.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید فقط به تبعیت اکتفا کنیم، ادامه داد: ما وقتی از ولایت فقیه صحبت می‌کنیم این یک دیدگاه و گفتمان است و باید آن را درک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها