کد خبر: ۱۳۸۱۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
کوچک‌زاده:
مهدی کوچک‌زاده جلیلی را فردی معرفی کرد که بهتر از همه درک کرده ما کجا ایستاده‌ایم و در چه مسیری قرار داریم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نماینده مجلس شورای اسلامی در نشستی که در کافه کراسه توسط حامیان جوان سعید جلیلی و با شعار "تداوم دولت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: ما برای امت‌های اسلامی الگو شده‌ایم و اگر به این مساله توجه نکنیم کارهایی که انجام می‌دهیم جز شرمساری برای اسلام و جمهوری اسلامی در پی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اظهارات کاندیداهای مختلف انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: سخنان این افراد به گونه‌ای است که ما انگار هیچ هدفی جز سیر کردن مردم نداشتیم. این که ما می‌گوییم جلیلی به این خاطر است که بهتر از همه درک کرده که ما کجا ایستاده‌ایم و در چه مسیری قرار داریم.

کوچک‌زاده با بیان این که چرا ما نمی‌گوییم ولایتی یا حدادعادل؟ ادامه داد: کدام یک از اینها درک کرده است که ما کجا ایستاده‌ایم. امام (ره) در پیامی که در رابطه با قبول قطعنامه دادند گفته‌اند که امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پابرهنگان و مرفههای بی‌درد شروع شده است. امام به واسطه همین جمله از سوی برخی تکفیر شد که چرا وقتی جنگ تمام شده دوباره دم از جنگ می‌زند گویا عده‌ای این را پشت گوش انداختند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ما باید بدانیم دنیا با امت اسلامی چه می‌کند و بدانیم کجاییم، گفت: جنایات آمریکا در افغانستان، عراق و لبنان چه پیغامی می‌دهد؟ هر کسی بگوید که من آمده‌ام و دو سه روزه همه چیز را درست می‌کنم اشتباه است. همه چیز را درست می‌کنم یعنی چه؟ مقام معظم رهبری فرموده‌اند که کسی را انتخاب کنید که لباس پولادین بر تن کرده باشد و اهل ایستادگی باشد. یکی می‌گوید من تورم را تک رقمی می‌کنم، یکی می‌گوید اشتغال ایجاد می‌کنم و ...

وی افزود: اگر فساد را قبول دارید بدانید که تا زمانی که مفسدینی وجود دارند هیچ اتفاقی نمی‌افتد، مفسدان باعث نابودی تولید می‌شوند. مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که با فساد اقتصادی مقابله شود اما در عمل چه شد؟

وی در پایان اظهارات خود گفت: مهم است که ما بفهمیم برای چه انقلاب کرده‌ایم و اکنون کجاییم، برخی اینگونه القا می‌کنند که طرفداران جلیلی فقط من،‌ رسایی و امثال ما هستیم، نه ما به دنبال هیچ پست و مقامی نیستیم، ما با ایشان هیچ ارتباطی نداشته و نداریم. ما چون فهمیدیم حق است از او حمایت می‌کنیم.

در ادامه این نشست محمدعلی رامین به سخنرانی پرداخت و اظهارکرد ما به کسی احتیاج داریم که جزء بازنشستگان سیاسی نباشد و نخواهد که دولت بازنشستگان را تشکیل دهد. ما کسی می‌خواهیم که در مقابل استکبار آسیب‌پذیر نباشد، کسی که بخواهد دولت تنش‌زا را برقرار کند و بگوید ما با کسی سر جنگ نداریم. اگر عهد جنگ نیستید، میدان را به کسی که اهل پیشبرد اهداف انقلاب است واگذار کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها