کد خبر: ۱۳۸۱۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
نمایندگان چند تیم باشگاهی از بلغارستان و ترکیه خواهان جذب مربی پرافتخار تیم ملی والیبال ایران شدند.
به گزارش 598 به نقل از فارس، در پایان بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در بلغارستان نمایندگان چند تیم باشگاهی از بلغارستان و ترکیه به‌طور مستقیم و غیر مستقیم در صدد جلب نظر ولاسکو برای مربیگری بر آمدند که با پاسخ منفی وی و سرپرست تیم ملی والیبال ایران روبرو شدند.

در یکی از این موارد هنگامی که موضوع را یکی از نمایندگان این تیم‌ها با امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی در میان گذاشت وی با بیان اینکه ولاسکو قراردادش با والیبال ایران تا پایان سال 2014 است به سختی با این در خواست مخالفت کرد و در پاسخ گفت: ولاسکو در حال حاضر تمایلی به جدایی از والیبال ایران ندارد.

در فصل جاری والیبال اروپا با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در کشورهایی چون روسیه و ایتالیا و اسپانیا تیم‌های باشگاهی حاضر در دو لیگ فرانسه و ترکیه علاقمندی خاصی به جذب بازیکنان مطرح سایر کشورها از خود نشان می‌دهند و تاکنون نیز توانسته‌اند بازیکنان صاحب نامی را از بلغارستان از جمله نیکولوف و الکسیو کاپیتان‌های قدیم و جدید بلغارستان را جذب کنند و در این میان تیم گالاتاسرای سخت به دنبال استخدام سوکولوف بازیکن معروف بلغاری تیم ترنتینوی ایتالیا افتاده است. جالب است بدانید تیم‌های ترکیه‌ای نیم نگاهی نیز در فصل نقل‌و‌انتقالات خود به بازیکنان ایرانی دارند و منتظرند با آغاز لیگ جهانی آنها را بیشتر زیر ذره‌بین خود قرار دهند‌.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها