کد خبر: ۱۳۸۰۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: «مطمئن باشيد قبل از اينكه بخواهند جنگ رواني شروع كنند ما كار را تمام كرده‌ايم. قطر را نبايد بيخود بزرگ كنيم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ همه نگاه‌ها به تيم ملي است و به نمايشي كه در دوحه قطر روي پرده خواهد آمد. به مرداني كه بايد اين كشتي شكست خورده را به ساحل امن ريودوژانيرو برسانند. به ساق‌هاي كاپيتانش جواد نكونام كه گل‌هاي ارزشمندش در اين سال‌هاي اخير از ياد هيچ كسي نمي‌رود.

 

جواد اين مرد غيرقابل پيش‌بيني نقشه‌هايي در سر دارد. شماره 6 مي‌خواهد بار ديگر در قامت يك گلزن بزرگ قد علم كند. آيا نكونام بار ديگر با گل 3 امتيازي‌اش اميدها را به تيم ملي بازخواهد گرداند.

 

* سلام آقاي نكونام، خسته نباشيد. حال و هواي تيم ملي چطور است؟

- شما رسانه‌ها هم خسته نباشيد كه طي اين مدت تيم ملي را حمايت كرديد. از راه دور مي‌ديديم و مي‌شنيديم كه رسانه‌ها در اين مدت چقدر تيم ملي را حمايت كردند. ما هم خوبيم. همه چيز خوب پيش مي‌رود و كم‌كم آماده بازي با قطر مي‌شويم.

 

* تمرين‌ها چطور بود؟

- يكي از بهترين اردوهايي بود كه طي اين مدت انجام داديم. حريف را هم به خوبي آناليز كرديم. كادرفني و بازيكنان طي اين مدت خيلي زحمت كشيدند و به نظر من همه چيز آماده و مهيا است. از لحاظ روحي رواني هم شرايط خيلي خوب است. ما به خوبي روي اين بازي تمركز كرديم و از لحاظ روحي رواني هم آماده هستيم.

 

* آماده جنگ رواني قطري‌ها هستيد؟

- كار به آنجا نمي‌كشد!

 

* يعني چه؟

- مطمئن باشيد قبل از اينكه بخواهند جنگ رواني شروع كنند ما كار را تمام كرده‌ايم. قطر را نبايد بيخود بزرگ كنيم. گذشته‌ها هم ديگر گذشته. دلم روشن است به جام جهاني مي‌رويم. تيم ملي را از همين حالا در ريودوژانيرو مي‌بينم. البته بايد همت كنيم كه اين كار را خواهيم كرد. مردم هم بايد 90 دقيقه از راه دور ما را دعا كنند. همگي دست به دست هم مي‌دهيم و مي‌رويم جام جهاني.

 

* خيلي با روحيه حرف مي‌زني آقا جواد!

- وقتي همه چيز خوب بوده و ما هم به خودمان اطمينان كامل داريم بايد هم با روحيه حرف بزنم. دليلي براي بي روحيه بودن خودم و بچه‌ها نمي‌بينم. من به اين بازي خيلي اميدوارم و مطئنم دست پر از ميدان بيرون مي‌آييم.

 

* در بازي با كره گل مهمي زدي. فكر مي‌كني در اين بازي هم بتواني آن كار بزرگي كه مقابل كره‌اي‌ها كردي را تكرار كني؟

- من هميشه فكر گلزني هستم. خودتان مي‌بينيد هر وقت فرصت مي‌كنم جلو مي‌روم و سعي مي‌كنم دروازه حريف را باز كنم. براي قطر هم نقشه‌هايي دارم اما مهم‌تر از همه پيروزي تيم ملي است. اهميتي ندارد كه چه كسي گل مي‌زند. فقط ببريم، همين.

 

* البته با برد قطر هم صعود ما قطعي نمي‌شود.

- بايد لبنان را هم ببريم كه اين كار را مي‌كنيم و انتقام آن شكست را مي‌گيريم. در بازي آخر هم با كره بازي داريم. خدا را چه ديديد شايد دوباره كره را برديم. دلم خيلي روشن است و اتحاد بسيار خوبي را در تيم ملي مي‌بينم. تيم ملي به جام جهاني برود فوتبال ايران تكان مي‌خورد. حيف است اين استعداد‌هايي كه الان در تيم ملي هستند جام جهاني را نبينند. اين نسل بايد طعم شيرين جام جهاني را بچشد و من به خاطر روحيه‌اي كه الان در تيم ملي وجود دارد اين تيم را در ريودوژانيرو مي‌بينم. خيلي اميدوارم، خيلي..

 

* خودت يك بار چشيدي و بعد به اروپا هم ترانسفر شدي.

- اگر من به اوساسونا رفتم به خاطر حضور تيم ملي در جام جهاني بود. الان استعداد‌هاي خوبي در تيم ملي هستند كه مي‌توانند در اروپا بازي كنند. اسم نمي‌برم اما بازيكناني داريم كه بتوانند در تيم‌هاي اروپايي بازي كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها