کد خبر: ۱۳۸۰۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
با توجه به مبلغ رضایتنامه این دروازه بان جوان، پرسپولیس باید بیش از 500 میلیون تومان فقط به باشگاه امریکایی بدهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بر اساس گزارش خبرگزاري ها مبلغ رضایتنامه امیر عابدزاده 170 هزار دلار بوده و از آنجایی که باشگاه پرسپولیس 50 هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کرده هنوز 120 هزار دلار دیگر باید پرداخت شود وگرنه باشگاه امریکایی لس آنجلس بلوز می تواند به فیفا شکایت کند و این برای پرسپولیس گران تمام خواهد شد.


هر چند در خصوص ماندن یا نماندن امیر عابدزاده در پرسپولیس به عنوان سهمیه زیر بیست و سه سال ابهاماتی وجود دارد اما سوال اصلی اینجاست پرسپولیس چطور حاضر شده برای جذب بازیکنی که یک دقیقه هم از آن استفاده نکرده و با ارفاق روی نیمکت می نشسته چنین پولی را فقط به عنوان رضایتنامه پرداخت کند؟


با توجه به مبلغ رضایتنامه این دروازه بان جوان، پرسپولیس باید تنها بیش از 500 میلیون تومان به باشگاه امریکایی بدهد و معلوم نیست قرارداد خود این بازیکن چقدر بوده تا مجموع این دو عدد، رقم هنگفتی را به هزینه های گزاف پرسپولیس در فصل گذشته بیافزاید.


اما نکته اینجاست که فصل گذشته باشگاه پرسپولیس در یک حرکت نسنجیده و احساسی  و تنها به خاطر نام این دروازه بان جوان اقدام به جذب او کرده و بدون آگاهی از اینکه عابدزاده جوان با لس آنجلس بلوز قرارداد دارد او را به خدمت گرفته و بعد به خاطر اینکه کارش با باشگاه امریکایی به دعوا نکشد طی توافقی قرار شده 170 هزار دلار به آنها بدهد.


البته درآن زمان دلار نرخ امروزش را نداشت و شاید هیچ کس فکر نمی کرد این رقم برای رضایتنامه تبدیل به عددی وحشتناک شود اما حتی با دلار 1800 تومانی هم پرداخت رقم 170 هزار دلار برای دروازه بانی که گلر سوم تیم به حساب می آید چندان معقول و منطقی نیست و شاید همین حرکت نسنجیده، پرسپولیس را با چالش جدیدی در فیفا مواجه کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها