کد خبر: ۱۳۸۰۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال تلاش زيادي مي كند كه هافبك درخشان خود در فصل پيش را از دست ندهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ يکي از بازيکنان ديگر استقلال که به احتمال بسيار زياد از جمع آبي‌پوشان جدا مي‌شود و راهي ليگ قطر خواهد شد خسرو حيدري است. هافبک راست ملي پوش آبي‌پوشان فصل پيش هم از پيشنهادي بالا از ترکيه گذشت و در استقلال ماند ولي اين بار ديگر نمي‌خواهد فرصت دريافت قراردادي نجومي را از دست بدهد.


چند وقت پيش مسئولان باشگاه الخريطيات طي جلسه‌اي که با آندرانيک تيموريان داشتند از او خواستند در راه برطرف شدن مشکل اصلي تيمشان در جناح راست کمک کند و يک بازيکن توانمند در اين پست را به آنها معرفي کند. هافبک دفاعي سابق استقلال هم نام خسرو حيدري را به زبان آورد و مدعي شد که اين بازيکن مي‌تواند در اين پست مثمرثمر باشد. به همين دليل بود که مسئولان باشگاه الخريطيات طي سفري که به امارات داشتند تا از شرايط تيموريان در اردوي تيم‌ملي آگاه شوند نشست کوتاهي هم با حيدري برگزار کردند و از شرايط او براي پيوستن به باشگاه قطري آگاه شدند.


البته حيدري به علت اينکه باشگاه استقلال شرايط مشخصي داشت با مسئولان الخريطيات مذاکرات جدي انجام نداد و همه چيز را به بعد از بازي تيم‌ملي در قطر موکول کرد.


در اين ميان قلعه‌نويي نمي‌خواهد حالا که منتظري را از دست داده، دومين ستاره تيم خود را نيز مسافر قطر ببيند و پس از شنيدن جلسه مسئولان الخريطيات با او، معاون باشگاه را مامور کرده تا هر طور شده حيدري را تا پس از مشخص شدن مديرعامل و شرايط مالي اين تيم براي فصل بعد منتظر نگه دارد.


شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که قلعه‌نويي نام خسرو حيدري را در صدر فهرست تمديد قرارداد خود قرار داده و قول هايي از فتح الله زاده گرفته تا اين بازيکن را در جمع آبي‌پوشان نگه دارد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها