کد خبر: ۱۳۷۹۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۴۵     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
سفر محسن رضایی به گلستان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از گلستان، سفر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گلستان با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌آید:

*محسن رضایی که قرار بود ساعت 17 در جمع مردم گلستان سخنرانی کند در ساعت 18:30 دقیقه به وعده خود جامه عمل پوشاند.

*قبل از ورود رضایی به گلستان، جشن شاد و مفرحی با اجرای موسیقی اقوام مختلف ترک، ترکمن، سیستانی و کتولی جنب هتل باباطاهر شهرستان گرگان در فضایی باز انجام شد و جمعی از جوانان، مردان، زنان، هواداران و اقوام مختلف گلستان از ساعت 15 دور هم جمع شدند تا میزبان خوبی برای مهمان پایتخت‎نشین خود باشند.

*پوشش لباس اقوام مختلف در این جشن و سخنرانی تبلیغاتی، گویای آداب و رسوم قومیت‎های مختلفی از مردم گلستان بود.

 

*عکاسان و تعدادی از خبرنگاران از ابتدای شروع مراسم در جمع مردم قرار گرفتند تا حضور گلستانی‎ها را در استقبال این کاندیدای ریاست جمهوری به تصویر بکشند.

*در ابتدای مراسم عکس‎های محسن رضایی بین مردم پخش شد که ذیل آن نوشته شده بود «هیچ چیز جای پیروزی مردم ایران را نمی‎گیرد» و پوسترهایی با عنوان «سلام بر زندگی» در دستان مردم خودنمایی می‎کرد.

*ساعتی بعد از شروع مراسم، سئوالی از سوی مجری برنامه مطرح و قرار شد به قید قرعه به 10 نفر از شرکت‎کنندگان جوایزی اهدا شود.

*حوالی ساعت 17 زمزمه‎ای مبنی بر اینکه هواپیمای حامل محسن رضایی دچار نقص فنی شده و احتمال منتفی شدن برنامه وجود دارد در بین خبرنگاران پیچید، اما هنوز برنامه گرم خود را با حضور مردم و اجرای برنامه‎های اقوام ترک، ترکمن، سیستانی، آذری و کتولی داشت.

*بخشی از مراسم به رونمایی از کتاب قاصد سرزمین هیرکانیا با این مضمون که «چرا جاذبه‎های گردشگری گلستان معرفی شدند، اما اصناف گردشگری مغفول ماندند؟» اختصاص یافت که محوریت این کتاب با تأمین امنیت گردشگران، نقشه دسترسی به جاذبه‎ها و اصناف بود.

*مراسم استقبال از محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری همانطور که به لحظات پایانی خود می‎رسید با جمعیت بیشتری مواجه می‎شد.

*هنگام ورود استقبال این کاندیدا، هواداران و جمعی از جوانان به مثابه دیواری دستان خود را به یکدیگر به نشانه وحدت گره داده بودند و در میان شعارهای «الله‎اکبر»، «یا ابوالفضل»، «خامنه‎ای رهبر است، رضایی فرمانبر است» در ساعت 18:25 محسن رضایی با استقبال پرشور گلستانی‎ها مواجه شد و در همان ابتدا حلقه گلی از سوی هواداران به گردن این کاندیدا انداخته شد و محسن رضایی به سختی از میان جمعیت خود را به جایگاه رساند تا ارادت خود را به مردم نشان دهد.

*پس از ورود محسن رضایی بلافاصله مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‎الله مجید آغاز شد و پس از آن محمد گیلانی رئیس ستاد انتخابات این کاندیدا به ایراد سخنرانی پرداخت.

*بعد از سخنرانی 20 دقیقه‎ای محسن رضایی، مراسم پایان یافت و جمعیت متفرق شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها