کد خبر: ۱۳۷۸۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از قطعی شدن ادامه حضور فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و رحمتی در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیدوار رضایی در حاشیه نشست شورای راهبردی فوتبال، درباره وضعیت قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده در استقلال گفت: با صحبت‌هایی که انجام شد فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی ماندنی هستند. فتح‌الله‌زاده پیشنهادها و دغدغه‌هایی دارد که از او خواستم مکتوب کند و به وزیر ورزش بدهیم و اگر با آنها موافقت شود مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی درباره صحبت‌های وزیر ورزش مبنی بر اینکه افرادی دیگری هم هستند تا در استقلال کار کنند، گفت: فکر نمی‌کنم ورزش ورزش هم بخواهد فتح‌الله‌زاده برود. به هر حال او تقاضاهایی دارد که تا جلسه نگذاریم نمی‌توانیم تصمیم قاطعی بگیریم.

رضایی ادامه داد: اگر وزارت ورزش قبول نکند که به باشگاه استقلال کمک کند می‌توان درباره آن صحبت و راه‌حل‌هایی برای جبران پیدا کرد. طبیعتا ممکن است به راه‌هایی برسیم که منجر به خودکفایی باشگاه شود. اگر وزارت ورزش پول ندهد اما این اختیارات بدهد می‌توان به تفاهمات خوبی رسید. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه وضعیت این تیم را چگونه پیش‌بینی می‌کند گفت: باتجربه‌ای که من دارم فکر می‌کنم وضعیت استقلال نگران کننده نیست. چون این تیم در نگرانی‌ها رشد کرده و توانسته خودش را بالا بکشد. 

وی درباره اینکه استقلال نسبت به سپاهان و پرسپولیس دیرتر دست به کار شده، گفت: همین شرایط فصل گذشته هم وجود داشت و تیم قهرمان شد. من به احترام فدراسیون امروز اینجا آمدم و می‌خواهم فدراسیون نقش و جایگاهش را بهتر اعمال کند. اینگونه نباشد که قراردادهای زیر میزی، بازیکن‌دزدی و یا تحریک بازیکنان با پیشنهادهای بالا رخ دهد. انتظار داریم نظارت فدراسیون قویتر و تصمیمات براساس قانونی گرفته شود. 

رضایی ادامه داد:‌ در کشورهای اروپایی سالی 3 بار فدراسیون‌ فوتبال باشگاه‌ها را ارزیابی می‌کند. اگر نظارت انجام بگیرد بسیاری از اشکالات برطرف خواهد شد و در شرایط مساوی کار به خوبی پیش می‌رود.

وی درباره وضعیت بازیکنان استقلال که ساز جدایی سر دادند گفت: باشگاه ما اداری نیست بلکه حرفه‌ای‌ است و باید به سمت حرفه‌ای شدن واقعی نیز پیش برود. کادر فنی، مدیریت و بازیکنان این اختیار را دارند که با توجه به شرایط تصمیم‌گیری کنند.

رضایی افزود: نگاه سرمربی، مدیریت و هیات مدیره باشگاه این است که استخوان‌بندی تیم حفظ شود و بازیکنان هم این اختیار را دارند که برای خودشان تصمیم‌گیری کنند ولی اگر حتی کسانی که در استخوان‌بندی اصلی این تیم هستند بخواهند بروند از رفتن آنها جلوگیری و تلاش می‌کنیم شاکله تیم را حفظ کنیم. 

رضایی اعلام کرد که با مهدی رحمتی صحبت کرده و او در استقلال ماندنی است. وی همچنین گفت که در تلاش است  با نکونام هم صحبت کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. 

وی عنوان کرد: همه بازیکنان به خاطر شرایط مالی ناراحت هستند اما نکته‌ای که باعث می‌شود این ناراحتی را چندان ابراز نکنند انگیزه‌های مثبت و وابستگی‌شان به استقلال است که ستودنی است. 

رضایی در خصوص ناراحتی برخی از بازیکنان مبنی بر اینکه به بعضی از بازیکنان بیشتر پول پرداخت شده است گفت: این مسئله به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و حق هیات مدیره نیست که بخواهد دخالت کند. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود ابهاماتی در حساب‌های فتح‌الله‌زاده وجود دارد، گفت: باشگاه طبق اساسنامه حسابرسی می‌شود و این کار در حال انجام است. اگر حسابرسی انجام شود و چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد فتح‌الله‌زاده باید به هیات مدیره پاسخگو باشد.

رضایی درباره بدهی باشگاه استقلال گفت: حدود 18 میلیارد تومان بدهی ریالی ماست و 6 هزار دلار نیز بدهی ارزی داریم که تقریبا نزدیک به همان 20 میلیارد می‌شود. 

وی درباره اعلام کمیته انضباطی مبنی بر اینکه تیم‌های بدهکار نمی‌توانند در نقل و انتقالات کاری انجام دهند گفت: این حق فدراسیون است و باید قوانین را برای همه به صورت مساوی پیاده کنند و ما هم تسلیم هستیم.

امیدوار رضایی همچنین اعلام کرد که جلسه بعدی هیات مدیره باشگاه استقلال پس از جمع‌بندی بحث‌های موجود برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها