کد خبر: ۱۳۷۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از شناسایی دو نفر از عاملان حمله به روحانی در خیابان شریعتی تهران خبر داد و افزود: تا چند روز آینده این افراد دستگیر می‌شوند.

به گزارش مهر، سردار احمدرضا رادان در نشست خبری روز سه ‌شنبه در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد حمله اراذل و اوباش به یک روحانی در خیابان شریعتی تهران که در حال امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: دو خانمی که در محل حادثه حضور داشتند به علت پوشش نامناسب مورد هجمه اراذل و اوباش قرار گرفته که این دو خانم در اختیار پلیس هستند.

وی افزود: دو متهم پرونده که به روحانی حمله کرده و باعث نابینایی یکی از چشمهایش شده اند شناسایی شده و بزودی دستگیر می‌شوند.

سردار رادان، این روحانی را جانباز امر به معروف و نهی از منکر خطاب کرد و افزود: ایکا ش خبرنگارها پوشش نامناسب این خانمها را می‌دیدند ولی نیروهای اطلاعاتی و اداره آگاهی تیمهای مشترکی برای پیگیری پرونده تشکیل داده و پرونده پس از تکمیل به مقام قضائی داده می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اگر قوه قضائيه با اراذل و اوباش خياباني با قاطعيت برخورد كرده بود ديگر شاهد اينگونه حوادث نبوديم . وقتي يك شرور را در منطقه مارليك ملارد كه متعرض يك خانم شده بازداشت مي كنند معلوم ميشود وي تا موقع دستگيري شانزده بار مرتكب تجاوز به نواميس مردم شده و نا امني ايجاد كرده چرا اجازه ميدهند يك فرد ناباب شانزده بار مرتكب خلاف ضد امنيت اجتماعي بشود . حد اكثر بار سوم بايد اعدام شود تا عبرت ديگر خلاف كاران شود حتي اگر اين قبيل افراد هزاران هزار نفر باشند . كوتاهي قوه قضاييه كه منتسب به اسلام است انسان را از اسلام هم بري مي كند و وقتي قوه قضائيه جمهوري اسلامي با حمايت و پشتيباني آحاد ملت نتواند امنيت جامعه مسلمان را تامين كند پس به كجا بايد پناه برد .
جناب رادان صرف دادن عنوان جانباز امر به معروف به روحاني چشم او را بر نمي گرداند ولي اميدوارم چشم قوه قضائيه را بازكند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها