کد خبر: ۱۳۷۱۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
بازیکن محبوب پرسپولیس برای فصل آینده 6 پیشنهاد دریافت کرده است.

جام ورزشی، پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس پیش بینی می شد که بازگشت کریمی به این تیم منتفی شود و مصاحبه های اخیر دایی، رویانیان و کریمی نیز بیانگر همین موضوع است.

کریمی که در تصمیمی احساسی پس از فینال جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد همچنان قصد بازی کردن دارد و جالب اینکه در این مدت 6 پیشنهاد دریافت کرده است.

فولاد خوزستان اولین مشتری وی بود که یک هفته فرصت خواست و پاسخی نداد تا رفتنش به این تیم منتفی شود چراکه وی علاقه ای به بازی در شهرستان ندارد.

ملوان بندر انزلی دیگر تیم خواهان وی است که رفتنش به این تیم نیز بعید به نظر می رسد خصوصا اینکه انزلی چی ها در حفظ ستاره های خود مانند نوری، زارع و اولادی نیز ناکام ماندند.

باشگاه دی استرادای اسلواکی که مالکش یک ایرانی است مشتری خارجی کریمی محسوب می شود که قطعا انتقالی در این زمینه صورت نخواهد گرفت چراکه کریمی در روزهای اوج خود نیز به سختی حاضر به بازی در اروپا می شد و ترجیح می دهد در تهران بماند.

نفت تهران تیم جدید یحیی گل محمدی دیگر مشتری کریمی است که به خاطر حضور در تهران گزینه مناسبی برای وی محسوب می شود اما این باشگاه نیز شانسی ندارد چرا که طبق قانون مصوب شرکت نفت، در این تیم بیش از سقف قرارداد به هیچ بازیکنی پرداخت نمی شود و کریمی نیز پیشنهادهای مالی به مراتب بهتری دارد.

تراکتورسازی تبریز آخرین مشتری کریمی است که به خاطر عدم علاقه این بازیکن به حضور در شهرستان انجام شدن این انتقال نیز بعید است خصوصا آنکه کریمی در سال های اخیر در اکثر دیدارهای تیمش در تبریز غایب بود و از سفر به این شهر امتناع کرد.

جدی ترین پیشنهاد مربوط به راه آهن است. نزدیکان کریمی معتقدند اگر وی قطعا به پرسپولیس نرود و به بازی در خارج کشور نیز رضایت ندهد، به راه آهن می رود چرا که هم از نظر مالی پیشنهاد مناسبی ارائه کرده و هم در تهران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها