کد خبر: ۱۳۷۰۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
دکتر سعید جلیلی تا دقایقی دیگر در جمع صدها بانوی تهرانی سخنرانی می کند
در این مراسم که از حدود یک ساعت پیش آغاز شده، تاکنون سرکار خانم دکتر زهرۀ طبیب زاده، سرکار خانم دکتر روح افزا و سرکار خانم دکتر مریم جوادی در علل حمایت خود از کاندیدای گفتمان «مقاومت و پیشرفت» سخنرانی کرده اند.

1

صدها نفر از بانوان تهرانی در تالار تفاهم مسجد موسی بن جعفر تهران در انتظار ورود دکتر سعید جلیلی به تالارند. فریادهای «نه سازش، نه تسلیم، یار جلیلی هستیم»، «برگ برندۀ ما، شهید زندۀ ما»، «تنها ره سعادت، مقاومت، عدالت»، «مذاکره با شیطان، خیانت است به قرآن» و «حرف ما یک کلام، مقاومت والسلام» در تالار تفاهم، طنین انداز است.

به گزارش حیات طیبه، در این مراسم که از حدود یک ساعت پیش آغاز شده، تاکنون سرکار خانم دکتر زهرۀ طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سرکار خانم دکتر روح افزا معاون طرح و برنامۀ شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و سرکار خانم دکتر مریم جوادی معاون اسبق رئیس جمهور و رئیس اسبق سازمان محیط زیست در علل حمایت خود از کاندیدای گفتمان «مقاومت و پیشرفت» سخنرانی کرده اند.

خانم دکتر طبیب زاده در سخنان خود گفت: دکتر جلیلی یکی از پدیده های «استقامت» در سالهای اخیر ایران است و ما به حمایت از ایشان و گفتمان ایشان افتخار می کنیم. خانم دکتر جوادی نیز گفت: آقای دکتر جلیلی گفتمانی ارزشی و انقلابی دارند؛ ایشان را ولایتمدار و اصلح می بینم.

تا لحظاتی دیگر قرار است دکتر سعید جلیلی در جمع صدها نفری بانوان تهرانی حاضر شود و با آنان سخن بگوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها