کد خبر: ۱۳۷۰۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
محمد رويانيان بعد از تمرين اول تيمش خطاب به عاشقان كريمي جواب داد:حضور كريمي در پرسپوليس منتفي است

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، واكنش علي دايي به سوال خبرنگاران در نشست خبري ديروز فو ق العاده بود.البته فوق العاده نه در اين جهت كه سرمربي پرسپوليس همه را در حالت «استند باي »نگه داشته و اميد دوستداران كريمي را نكشته باشد بلكه در جهت يكسره كردن كار آن هم با جوابي عجيب و ساده انگارانه ،اين پاسخ فوق العاده قلمداد مي شود!

دايي در جواب خبرنگاران ابتدا اعلام كرد تا آنجا كه خبر دارد و از رسانه ها شنيده كريمي بعد از بازي با سپاهان خداحافظي كرده اما در پاسخ به سوالي كه بالاخره كريمي را مي خواهيد يا نه گفت:من تازه به ايران رسيده ام و فعلا نمي توانم جوابي بدهم.

با اين جواب شايد مي شد جواب اول را ناديده گرفت و به بازگشت كريمي دوباره اميدوار شد اما محمد رويانيان بعد از تمرين اول تيمش خطاب به عاشقان كريمي جواب داد:حضور كريمي در پرسپوليس منتفي است!

اين جواب هر چند از سوي دايي به رسانه ها داده نشد اما رويانيان كه كم رك گو تر و نترس تر است موضع دايي را اعلام كرد و ظاهرا خودش هم تمايلي به دخالت در اين امر  و بازگرداندن كريمي به تيم ندارد.

البته در اين زمينه كريم باقري هم اخيرا اظهار نظري كرده بود و به نظر مي رسيد قرار است او تلاش زيادي در جهت بازگرداندن جادوگر به جمع سرخ ها انجام دهد اما فعلا خبري از تلاش ها و رايزني هاي باقري هم  نيسست و به نظر نمي رسد بازگشت كريمي به اين راحتي ها باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها