کد خبر: ۱۳۶۹۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
رئیس سازمان لیگ تنیس با انتقاد از رفتار مسئولان پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم این تیم در رقابت‌های امسال لیگ برتر تنیس حاضر شود.

به گزارش 598 ،اصغر غمناک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل امتحانات را در پیش داشتیم و سپس ماه رمضان در پیش بود، تصمیم‌گیری کردیم تا رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر به پس از ماه رمضان موکول شود.

وی ادامه داد: با تجربه‌ای که از سال گذشته به دست آمد، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا لیگ برتر تنیس تا قبل از رسیدن به فصل سرما به پایان برسد. طبق برنامه‌ریزی رقابت‌های فصل جدید با حضور 8 تیم در 4 مرحله برگزار می‌شود و تا قبل از فصل زمستان نیز به پایان خواهد رسید.

غمناک در خصوص تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های امسال گفت: تیم‌ها باید خودشان نسبت به حضور در لیگ برتر، اقدامات جدی‌تری انجام داده و زودتر اعلام آمادگی کنند، البته احساس می‌کنم که بازیکنان و مربیان هم تیم‌ها را اذیت می‌کنند.

وی در مورد حضور پرسپولیسی‌ها در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر تنیس افزود: وضعیت پرسپولیس نامشخص و گم است. چندین بار سرپرست این تیم با بنده قرار گذاشت و بر سر قرار حاضر نشد. در نهایت بعید می‌دانم این تیم در رقابت‌های امسال حاضر شود، چراکه مسئولان این تیم بیشتر به فکر فوتبال هستند تا رشته‌هایی مانند تنیس.

رئیس سازمان لیگ تنیس افزود: به نظرم کار پرسپولیسی‌ها بیشتر جنبه نمادین دارد، هرچند که در کشورمان معمولا همه دنبال تیمداری هستند تا باشگاهداری. البته باشگاهداری هم در ایران هزینه‌های زیادی دارد که همین موضوع کار مدیران تیم‌ها را سخت می‌کند.

وی تأکید کرد: خوشبین هستم رقابت‌های امسال حداقل با حضور 8 تیم در یک گروه استارت بخورد. مسابقات فصل جدید همچنین به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. اگر تعداد تیم‌ها 8 تیم باشد، مسابقات در دو گروه برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها