کد خبر: ۱۳۶۷۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
وبلاگ انسانم آرزوست؛
خبرگزاری تسنیم: کلید در دست شماست...سالهاست مردم زیر فشار اقتصادی اند.کلید را بدهید تا باز کنند دلالان دریچه های جدید را برویمان.

به گزارش خبرنگار گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، معصومه دوستی در آخرین مطلب وبلاگ خود در خصوص اظهارات شب گذشته آقای روحانی نوشت:

بازار امروز سیاست داغ داغ است..شاید از هر زمانی بیشتر و سوزان تر، دیروز مردم شعار ها را شنیدن و اعتماد کردن روزگارشان هـــی، بدک نیست.

رجال سیاسی امروز، دیدند شعار کار ساز نیست، قصه‌های تخیلی و وعده‌های محال را مطرح کردند. فرصت محدود تبلیغات را غنیمت شمرده، مردم ایران را اهالی شهر لی‌لی پوت خیال کردند و با کلید خاله ریزه سعی داشتند رای شان را جلب کنند؛ کلید را در دستشان گرفتند و ادعا کردند شاه کلید رفع مشکلات مردم را در دست دارند!

دیروز که سکان دست شما بود چرا نقش کلید دار بزرگ را اجرا نکردید؟ امروز با افتخار مردم را صدقه بگیر خطاب کردید و آینده ای که برایمان در خواب دیده اید را به درستی تصویر کردید.

کلید در دست شماست...سالهاست مردم زیر فشار اقتصادی اند.کلید را بدهید تا باز کنند دلالان دریچه های جدید را برویمان! هجوم باندبازی ها کمر مردم را خم کرده است

می توانید بهای مقاومت و ایستادگی غیرت مندانه این مردم را پرداخت کنید؟ میتوانید معادله غیرت و ایستادگی در برابر توهین و تحریم را حل کنید؟

مردم شنوا و بینا شده اند.گوششان ازشنیدن شعارهای رفع بیکاری و دفع دشمن و شکست تورم کر شده است.

پرچمتان را شفاف تر بالا بیاورید. در دیدارهایتان در سمت مشاور اشاره کنید که دل مردم سوخته است از رقم های هنگفتی که آقازاده لندن نشین خورد و برد . آرشیو خاطرات این مردم هنوز پر نشده است یادشان است شعارهای تحریک برانگیز مهمان هتل اوین را !

بهمان گفتند کسی که با بنز تردد می کند کی می تواند چشمان خیس تهی دستان را ببیند. شیشه های اتومیل آنان سالهاست که دودی شده است.نه برای امنیت که برای آرامش از ندیدن مردم.

نیار به یادآوری دارید؟ 9دی؛ 22بهمن های هرساله، صفوف انتخابات...

بازم هم ادله نیاز دارید برای اثبات عشق مردم به فرمان رهبری؟

ما گوش می سپاریم به برنامه های عاقلانه و حکیمانه ، ما اطمینان مان راصرف کسی که از بیت المال هزینه میکند،نمی کنیم.

اینها آموزه های علی زمان مان است، در این وانفساو خفقان تبلیغات های رنگارنگ چشممان منتظر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها